کد خبر: ۹۳۰۶۸۱
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۳:۴۰
تعداد بازدید: ۲۰۳
محمدرضا گرایی دارنده مدال‌های طلای جهان و المپیک با برد قاطع برابر رقبای خود راهی فینال رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی جهان شد. گرایی پیش از این در دور نخست استراحت کرد، سپس در یک هشتم نهایی مقابل آمانتور اسماعیل اف از قرقیزستان در تایم نخست با امتیاز عالی ۹ بر صفر به برتری رسید و راهی یک چهارم نهایی شد.

بمحمدرضا گرایی اولین فینالیست ایران در کشتی قهرمانی جهانه گزارش خبرداغ به نقل از ایسنا: محمدرضا گرایی دارنده مدال‌های طلای جهان و المپیک با برد قاطع برابر رقبای خود راهی فینال رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی جهان شد.

در ادامه رقابت‌های ۴ وزن دوم کشتی فرنگی قهرمانی جهان ۲۰۲۲ در بلگراد صربستان، محمدرضا گرایی نماینده وزن ۶۷ کیلوگرم ایران و دارنده مدال‌های طلای جهان و المپیک، در دیدار نیمه نهایی مقابل جونی ختسوریانی از گرجستان که بهترین عنوانش مدال نقره جوانان اروپا ۲۰۱۸ بوده است، به روی تشک رفت و در همانتایم نخست با نتیجه ۸ بر صفر به برتری رسید و اولین فینالیست ایران در این رقابت‌ها نام گرفت.

گرایی پیش از این در دور نخست استراحت کرد، سپس در یک هشتم نهایی مقابل آمانتور اسماعیل اف از قرقیزستان در تایم نخست با امتیاز عالی ۹ بر صفر به برتری رسید و راهی یک چهارم نهایی شد. گرایی در این مرحله نیز مقابل هان سو ریو دارنده ۲ مدال طلا و یک نقره جهان از کره جنوبی به روی تشک رفت و در حالیکه ۵ بر یک از حریف خود پیش بود، هان سو ریو به دلیل احساس درد از ناحیه دنده حاضر به ادامه مبارزه نشد تا گرایی با کسب این پیروزی راهی نیمه نهایی شود.

گرایی فردا شب دوشنبه برای کسب دومین مدال طلای جهان به روی تشک می‌رود.

محمدهادی ساروی دیگر نماینده ایران در ۴ وزن دوم است که تا دقایقی دیگر در مرحله نیمه نهایی برابر آرتورالسکانیان کشتی‌گیر کهنه‌کار ارمنستانی و دارنده یک طلا، یک نقره و یک برنز المپیک و ۳ طلا و ۲ نقره جهان به روی تشک می‌رود.

پیش از این علیرضا نجاتی در 63 کیلوگرم راهی دیدار رده‌بندی شد و پژمان پشتام نیز به گروه بازنده‌ها رفت.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: