کد خبر: ۹۲۹۷۵۹
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۲
تعداد بازدید: ۱۱۸
وزیر ورزش و جوانان در خصوص حواشی انتخابات فدراسیون فوتبال، گفت: انتخابات هشتم بود و امروز 12 شهریور، دیگر گذشته است و ان‌شاءالله حواشی کم شود.

واکنش وزیر ورزش به تغییرات نیمکت تیم ملی فوتبال: هیچ حرف و حدیثی نشنیده‌امبه گزارش خبرداغ به نقل از فارس: وزیر ورزش و جوانان گفت: درباره تغییرات در نیمکت تیم ملی فوتبال چیزی نشنیده است.

سیدحمید سجادی درباره مراسم معارفه هیات اجرایی کمیته ملی المپیک، اظهارداشت: جای خانواده محترم ورزش خالی بود چون بیشتر از این ظرفیت نبود. مراسم فوق‌العاده‌ای بود. امیدوارم امروز برگ زرین دیگری باشد‌.

وزیر ورزش و جوانان در خصوص حواشی انتخابات فدراسیون فوتبال، گفت: انتخابات هشتم بود و امروز 12 شهریور، دیگر گذشته است و ان‌شاءالله حواشی کم شود. 

سجادی در پاسخ به سوال خبرنگاری که در خصوص آخرین وضعیت فوتبال و عدم ثبات در نیمکت تیم ملی پرسید، تصریح کرد: هنوز اردو تشکیل نشده، اردو تشکیل شود معلوم می‌شود.

وی همچنین در خصوص حرف‌و حدیث‌های تغییرات در نیمکت تیم ملی فوتبال، یادآور شد: من حرف و حدیثی نشنیدم شما شنیدید.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: