کد خبر: ۹۲۹۳۲۵
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۶
تعداد بازدید: ۹۸
وزیر ورزش و جوانان گفت: آنطور که به من خبر داده‌اند دو نفر از اعضای هیئت رئیسه موافق برگزاری انتخابات فدراسیون فوتبال بودند.

سجادی: دو نفر از اعضای هیئت رئیسه موافق برگزاری انتخابات فدراسیون فوتبال بودندبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان درباره اتفاقات رخ داده پیرامون برگزاری انتخابات فدراسیون فوتبال است: دبیرکل فدراسیون با استناد به برخی موارد اعلام کرده که نمی‌توانیم انتخابات را برگزار کنیم.

وی در پاسخ به این پرسش که این موارد در گذشته هم وجود داشت و چرا زودتر اعلام نشده بود، عنوان کرد: باید به این موضوع رسیدگی شود. این وظیفه نظارتی و حاکمیتی ما است که این موضوع را پیگیری کنیم.

سجادی اظهار داشت: خبری به صورت شفاهی به من دادند که دو نفر از اعضای هیئت رئیسه با بیانیه فدراسیون و لغو انتخابات مخالفت بودند و گفتند که انتخابات باید برگزار شود. من تلاش کردم با دوستان در فدراسیون فوتبال ارتباط بگیرم اما موفق به این کار نشدم.

 

انتهای پیام/
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: