کد خبر: ۹۲۸۸۳۶
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۹
تعداد بازدید: ۱۵۰
طرح سوال از وزیر آموزش و پرورش به خاطر عدم اجرای رتبه‌بندی درباره معلمان جذب‌شده در قالب طرح مهرآفرین در مجلس کلید خورد.

طرح سوال از وزیر آموزش و پرورش به خاطر عدم اجرای رتبه‌بندی معلمان کلید خوردبه گزارش خبرداغ ، علی‌اکبر علیزاده نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، گفت: طرح سوال از وزیر آموزش و پرورش در مجلس به خاطر عدم اجرای رتبه‌بندی درباره معلمان جذب‌شده در ‌‌‌‌آموزش و پرورش در قالب طرح مهر‌آفرین کلید خورد.

متن کامل طرح سوال از وزیر آموزش و پرورش به شرح زیر است:

خلاصه سوال: علت عدم اجرای طرح رتبه‌بندی فرهنگیان و پرداخت علی‌الحساب برای معلمان عزیز طرح مهرآفرین، علیرغم وجود رتبه‌بندی چیست؟

بیشتر بخوانید: 

حداقل حقوق معلمان به ۷.۳میلیون تومان می‌رسد/ تغییرات کسب رتبه معلمان

شرح تذکر:

دولت و وزارت آموزش و پرورش مکلف به پرداخت فوق‌العاده رتبه‌بندی به کلیه معلمان اعم از رسمی و پیمانی است، و عدم پرداخت به نیروهای طرح مهرآفرین که از سال 1390 پیمانی شد وجاهت قانونی ندارد.

عدم تبدیل وضعیت نیروهای پیمانی طرح مهرآفرین به رسمی، تعلل آشکار دولت قبل و سازمان اداری و استخدامی بوده که مسئولیت اهمال کاری برعهده آنان است.

انتهای پیام/‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: