کد خبر: ۹۲۸۸۴۰
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۳
تعداد بازدید: ۱۹۲
نماینده مردم شهرکرد در مجلس شورای اسلامی گفت: جریان اصلاح‌طلب به دنبال یک توافق ضعیف‌تر از برجام است و جریان انقلابی باید مراقب حیله‌های جریان غربگرای داخلی باشند.

جریان اصلاح‌طلب به دنبال یک توافق ضعیف‌تر از برجام استبه گزارش خبرداغ ، احمد راستینه نماینده مردم شهرکرد در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس،‌ گفت: اصلا‌ح‌طلبان به شدت به دنبال یک توافق ضعیف‌تر از برجام هستند و می‌خواهند توافق ضعیف را دستاویزی برای مضحکه جریان انقلابی قرار دهد و جریان انقلابی باید مراقب این حیله و تزویر جریان غربگرای داخلی که منافع کشور را با برجام به خطر انداخت باشد.

وی افزود: ما در توافق باید لغو همه تحریم‌ها و راستی‌آزمایی آن را در اولویت داشته باشیم و قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها باید در توافق پیش‌رو رعایت شود.

راستینه خاطرنشان کرد: آمریکا از برجام خارج شده و حال اگر می‌خواهد به برجام بازگردد باید تمامی توافقاتش را عملی کند و تضمین لازم را برای این کار بدهد. البته قول و وعده مقامات آمریکایی هیچگاه برای ما تضمین نیست و و لذا باید تضمین مناسب و قطعی از آنها برای انجام تعهدات‌شان اخذ شود.

انتهای پیام/

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: