کد خبر: ۹۲۸۱۶۷
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۰:۲۰
تعداد بازدید: ۱۷۵
مدیرعامل شستا به همراه جمعی از مدیران و معاونین از شرکت کشت ودامداری فکا بازدید کردند.

از طرح های توسعه‌ای در شرکت های تابعه شستا حمایت می کنیمبه گزارش خبرداغ به نقل از شستا رسانه، ابراهیم بازیان مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی، محسن محمدی مدیر عامل هلدینگ صنایع عمومی تامین به همراه جمعی از مدیران و معاونان شرکت سرمایه گذاری تأمین اجتماعی و هلدینگ‌های تابعه از شرکت کشت ودامداری فکا بازدید نموده و در خصوص وضعیت جاری شرکت و همچنین طرح های توسعه ای در دست اجرا به بحث و تبادل نظر پرداختند.
بازیان مدیرعامل محترم شرکت سرمایه گذاری تأمین اجتماعی در حاشیه این بازدید با تاکید بر موافقت و حمایت مجموعه شستا از طرح های توسعه‌ای، گفت: در سفرهای استانی هم به دنبال رفع مشکلات و موانع پیش روی تولید شرکت‌ها هستیم و هم رفع مسائلی که نیاز به هماهنگی های بالادستی دارد.
وی ادامه داد: با بررسی ظرفیت‌های موجود، حفظ وضعیت رو به رشد شرکت و همچنین ادامه پر قدرت پروژه‌های در دست اجرا مورد توجه قرار دارد. مدیر عامل شستا ضمن بیان اینکه اقتصاد کشور باید مردمی شود، ابراز امیدواری کردند که مجموعه شستا بعنوان یکی از بزرگترین قطب های اقتصادی کشور در آینده ای نزدیک به تولید 1 میلیون تن شیر در سال برسد.
مدیرعامل شستا وهئیت همراه از مراحل تولید شیر گاو های جرسی و هلشتاین، آزمایشگاه انتقال جنین و پروژه حفظ نژادگاو سیستانی بازدید نمودند.
مشیری مدیرعامل شرکت کشت ودامداری فکا، گزارشی جامع از وضعیت تولید و فروش شرکت، فعالیت های دانش بنیان و همچنین آخرین وضعیت پروژه های در دست اجرا ارائه نمود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: