کد خبر: ۹۲۸۱۲۷
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۸
تعداد بازدید: ۲۷۴
بر اساس اعلام وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۶۲ بیمار مبتلا به کووید۱۹ در ایران جان خود را از دست دادند و مجموع جانباختگان این بیماری در کشور به ۱۴۳ هزار و ۲۲۲ نفر رسید.

آخرین آمار کرونا در ایران، ۲۷ مرداد ۱۴۰۱: فوت ۶۲ نفر در شبانه روز گذشته / شناسایی ۴۵۲۷ بیمار جدیدبر اساس اعلام وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۶۲ بیمار مبتلا به کووید۱۹ در ایران جان خود را از دست دادند و مجموع جانباختگان این بیماری در کشور به ۱۴۳ هزار و ۲۲۲ نفر رسید.

به گزارش خبرداغ به نقل از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، تا کنون ۶۴ میلیون و ۸۸۴ هزار و ۸۴۵ نفر دُز اول، ۵۸ میلیون و ۲۶۶ هزار و ۸۳۲ نفر دُز دوم و ۳۰ میلیون و ۳۳۲ هزار و ۱۱۹ نفر، دُز سوم و بالاتر واکسن کرونا را تزریق کرده و مجموع واکسن‌های تزریق شده در کشور به ۱۵۳ میلیون و ۴۸۳ هزار و ۷۹۶ دُز رسید.

در شبانه روز گذشته نیز ۴۵ هزار و ۸۵۹ دُز واکسن کرونا در کشور تزریق شده است.

همچنین از دیروز تا امروز ۲۷ مردادماه ۱۴۰۱ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۴۵۲۷ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی و ۹۸۰ نفر از آنها بستری شدند.

مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور نیز به ۷ میلیون و ۴۹۷ هزار و ۸۴۴ نفر رسید.

متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۶۲ بیمار مبتلا به کووید۱۹ در کشور جان خود را از دست دادند و مجموع جانباختگان این بیماری، به ۱۴۳ هزار و ۲۲۲ نفر رسید.

همچنین تا کنون ۷ میلیون ۲۱۰ هزار و ۵۷۴ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند.

۱۴۱۱ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ نیز در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌ها تحت مراقبت قرار دارند و تا کنون ۵۳ میلیون و ۵۹۶ هزار و ۱۸۸ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

در حال حاضر ۷۸ شهرستان در وضعیت قرمز، ۱۸۴ شهرستان در وضعیت نارنجی، ۱۷۴ شهرستان در وضعیت زرد و ۱۲ شهرستان در وضعیت آبی قرار دارند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: