کد خبر: ۹۲۸۱۰۰
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۱
تعداد بازدید: ۱۰۳۴
عضو ناظر مجلس در شورای عالی بورس از پیگیری و شناسایی اخلال گران بازار خاصه در ارزش گذاری عرضه های اولیه بازار سرمایه خبر داد.

به گزارش سرویس اقتصادی خبرداغ ،محسن علیزاده رئیس مجمع نمایندگان استان فارس و نماینده مردم بیضاء و سپیدان در مجلس شورای اسلامی در صفحه حساب رسمی توییتر خود از پیگیری شناسایی مخلان بازار سرمایه بخصوص در مورد ابهامات ارزش گذاری های عرضه های اولیه که موجب زیان سهامداران و فعالان بازار بورس شده خبر داد.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی که نماینده ناظر مجلس در شورای عالی بورس نیز می باشد در توییتی نوشت: تعدادی از عرضه اولیه های انجام شده در ۵ سال اخیر با ارزشگذاری سلیقه ای، ابهامات بالا و برای تامين منافع خواص انجام شده، كه منجر به زیان گسترده سهامداران و از بين رفتن سرمايه اجتماعی شده پیگیر احقاق حقوق‌ سهامداران، اعتماد از دست رفته و شناسايي اخلال گران در ارزش گذاری ها هستم.

پیگیری اخلال گران ارزش گذاری های مبهم بورس

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: