کد خبر: ۹۲۸۰۴۲
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۰:۴۴
تعداد بازدید: ۱۳۹
سازمان بهداشت جهانی از افزایش ۲۰ درصدی ابتلا به بیماری آبله میمونی در جهان نسبت به یک هفته گذشته خبر داد. موارد ابتلاء به بیماری آبله میمون در حالی رو به افزایش است که سازمان جهانی بهداشت اخیراً به دلیل شیوع این بیماری در سطح جهان «وضعیت اضطراری» اعلام کرده است.

سازمان بهداشت جهانی: ابتلا به آبله میمونی نسبت به هفته گذشته افزایش ۲۰ درصدی داشتهبه گزارش خبرداغ به نقل از شفقنا: سازمان بهداشت جهانی از افزایش ۲۰ درصدی ابتلا به بیماری آبله میمونی در جهان نسبت به یک هفته گذشته خبر داد.

به گزارش  الجزیره، این سازمان با اعلام این خبر افزود: بیش از ۳۵ هزار نفر در ۹۲ کشور جهان به این بیماری مبتلا شده اند.

سازمان بهداشت جهانی در ادامه بیان کرد که ابتلای به این بیماری در این هفته افزایش بیست درصدی نسبت به هفته گذشته داشته است.

موارد ابتلاء به بیماری آبله میمون در حالی رو به افزایش است که سازمان جهانی بهداشت اخیراً به دلیل شیوع این بیماری در سطح جهان «وضعیت اضطراری» اعلام کرده است. بیماری آبله میمون به طور معمول بین دو تا چهار هفته طول می‌کشد؛ دوره پنهان بیماری پس از ابتلای افراد به ویروس بین پنج تا ۲۱ روز است.

 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: