کد خبر: ۹۲۷۴۸۹
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۹
تعداد بازدید: ۱۵۵
سرمربی تیم فوتبال سپاهان از بازی فردای تیمش مقابل استقلال به‌عنوان تقابل دو باشگاه بلندپرواز یاد کرد.

مورایس: بازی فردا تقابل ۲ باشگاه بلندپرواز استبه گزارش خبرداغ به نقل از تسنیم: سرمربی تیم فوتبال سپاهان از بازی فردای تیمش مقابل استقلال به‌عنوان تقابل دو باشگاه بلندپرواز یاد کرد.

ژوزه مورایس در نشست خبری پیش از دیدار سپاهان مقابل استقلال اظهار داشت: ما هنوز همدیگر را خوب نشناختیم و به شناخت کافی نرسیدیم و امیدواریم در آینده بتوانیم اسم هم را بشناسیم. من شناخت کافی دارم که بیزینس رسانه چقدر در فوتبال حائز اهمیت است و علاقه‌ای در بین شما (خبرنگاران) دیده می‌شود و من به آن احترام می‌گذارم. تا امروز حضور در کنار خبرنگاران برای ما ممکن نبود، ولی از الان با هماهنگی و به خاطر شروع لیگ می‌توانیم از هم بخواهیم تا کارمان را انجام دهیم. تا علاقه و اشتیاق را در بین هواداران و مشتاقان فوتبال به شکل مثبت بالا ببریم.

قطعاً از بازی فردای‌مان مقابل استقلال لذت می‌برم

وی احساس خود از بازی فردای تیمش مقابل قهرمان فصل گذشته لیگ برتر را اینطور بیان کرد: اگر سؤال شما فقط درباره احساسی است که درباره بازی فردا دارم، این است که فکر می‌کنم یک بازی بزرگ در لیگ است بین دو باشگاه بلندپرواز با بازیکنان باکیفیت که می‌تواند یک بازی زیبا را خلق کند، این حس من نسبت به بازی فرداست. از نظر من بازی فردا یک بازی کلاسیک است و نمی‌توانیم پیش‌بینی درباره نتیجه آن داشته باشیم. حس و حال این بازی نسبت به سایر بازی‌ها متفاوت است و قطعاً از بازی فردا لذت می‌برم و اینکه کیفیت بازیکنان تیمم و همین‌طور بازیکنان حریف را می‌ببینم.

مدت‌هاست ساپینتو را می‌شناسم و ارتباط خیلی خوبی با هم داریم

سرمربی تیم فوتبال سپاهان درباره تقابلش با ساپینتو هم تصریح کرد: ساپینتو دوست من است که مدت‌هاست او را می‌شناسم و ارتباط خیلی خوبی با هم داریم. ما مربی حرفه‌ای هستیم و دلیل اینکه اینجا هستیم را شما خوب می‌دانید. الان ما تمام دانش‌مان را در اختیار تیم‌مان قرار می‌دهیم تا به بهبود کیفیت فوتبال ایران کمک کرده باشیم، اما این فقط قصد و نیت من و ساپینتو نیست، چون فکر می‌کنم این تصمیم تمام مربیان لیگ است تا به ارتقای فوتبال ایران کمک کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: