کد خبر: ۹۲۸۰۴۹
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۱:۴۸
تعداد بازدید: ۳۹۹
برگزاری دیدار پرسپولیس مقابل ذوب‌آهن یک روز پس از برتری سپاهان در تهران مقابل استقلال بهترین فرصت برای ژوزه مورایس بود.

مورایس برای پرسپولیس نقشه کشیدبه گزارش خبرداغ به نقل از  ورزش‌سه: برگزاری دیدار پرسپولیس مقابل ذوب‌آهن یک روز پس از برتری سپاهان در تهران مقابل استقلال بهترین فرصت برای ژوزه مورایس بود

 

 هفته اول رقابت‌های لیگ برتر طی روزهای جمعه و شنبه هفته‌ای که گذشت؛ برگزار شد تا مورایس که تیمش روز جمعه در تهران مقابل استقلال در آزادی بازی کرد و با پیروزی ارزشمندی هم از زمین مسابقه خارج شد، این فرصت را داشته باشد تا پس از بازگشت به  اصفهان به فولادشهر برود و مصاف پرسپولیس مقابل ذوب‌آهن را از نزدیک تماشا کند.
این مسابقه همان‌طور که قابل تصور بود دیداری سخت برای پرسپولیس و یحیی گل‌محمدی شد که با اندیشه کسب سه امتیاز به فولادشهر رفته بودند ولی نتوانستند به نتیجه‌ای بهتر از تساوی بدون گل دست پیدا کنند.
نکته مهم دیگر این مسابقه این بود که یحیی گل‌محمدی سرمربی پرسپولیس تمام توان و ظرفیت فکری خود را با توجه به داشته‌هایش به‌کار گرفت تا برنده مسابقه شود ولی درنهایت موقعیت‌های سرخ‌پوشان به گل تبدیل نشد.
در این بین چه چیز برای مورایس از این بهتر که تماشاگر تلاش ذهنی و بدنی بازیکنان و کادر فنی دو تیمی باشد که در هفته‌های پنجم و هشتم رقابت‌های لیگ برتر باید مقابل آنها قرار بگیرد. سپاهان در هفته پنجم باید در فولادشهر به مصاف ذوب‌آهن و شاگردان مهدی تارتار برود که احتمالا با روشی مشابه پرسپولیس مقابل سپاهان نیز بازی خواهد کرد و سه هفته بعدتر شاگردان مورایس در ورزشگاه نقش جهان باید از پرسپولیس میزبانی کنند.

مورایس برای پرسپولیس نقشه کشید
مورایس برای پرسپولیس نقشه کشید
مورایس برای پرسپولیس نقشه کشید

نکته جالب توجه اینکه پس از پایان دیدار پرسپولیس و ذوب‌آهن و هنگام خروج مورایس از ورزشگاه فولادشهر چند قاب از کاغذهایی که در دستان این سرمربی پرتغالی قرار دارد، شکار شده؛ کاغذهایی که بر روی شیوه بازی پرسپولیس و ذوب‌آهن و چگونگی بازیسازی آنها با نفرات مختلف نوشته شده است. اطلاعاتی که احتمالا پیش از مصاف هفته پنجم و هشتم از کشوی کاری مورایس بیرون خواهد آمد و سرلوحه کار او و شاگردانش در این دو مسابقه قرار خواهد گرفت.

مورایس برای پرسپولیس نقشه کشید
مورایس به‌همراه تکسیرا و ژائو پدرو دستیار اولش مسابقه پرسپولیس و ذوب‌آهن را از نزدیک تماشا کرد.

مورایس در شرایطی موفق شد اولین پیروزی خود را در اولین بازی رسمی مقابل استقلال کسب کند که نیمه اول این مسابقه با تساوی بدون گل خاتمه یافت و در مجموع استقلال نمایش بهتری نسبت به میهمان خود داشت؛ ولی در نیمه دوم دیگر خبری از آن برتری نسبی نبود و سپاهان توانست با استفاده از دو ضدحمله سریع دو گل بزند و سه امتیاز ارزشمند این مسابقه را از آن خودش بکند. 
حضور مورایس، ساپینتو و بردیف یکی از اتفاقات ویژه لیگ بیست و دوم به‌شمار می‌رود که تماشای این مسابقات را بسیار جذاب‌‎تر از فصل گذشته کرده است.

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: