کد خبر: ۹۲۶۳۴۵
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۴
تعداد بازدید: ۲۵۶
رایان تفضلی در هفته اول لیگ وان انگلیس در ترکیب اصلی تیم وایکامب قرار گرفته است.

بمب بزرگ نقل و انتقالات خنثی شدبه گزارش خبرداغ به نقل از ورزش سه: رایان تفضلی در هفته اول لیگ وان انگلیس در ترکیب اصلی تیم وایکامب قرار گرفته است

در حالی که قرارداد رایان تفضلی با وایکامب به پایان رسیده بود و بسیاری تصور می‌کردند که وی انگلیس را به مقصد ایران ترک خواهد کرد اما در نهایت این اتفاق رخ نداد و تفضلی در لیگ وان انگلیس به کار خود ادامه داد.

او در اولین بازی فصل جدید لیگ وان (سطح سوم انگلیس) در دیدار بورتون در ترکیب اصلی تیمش قرار گرفته و از ابتدا به میدان خواهد رفت تا فصل را در ترکیب اصلی استارت بزند.

نکته جالب اینکه تفضلی در این مدت برای دریافت پاسپورت ایرانی هم اقدام کرد و به نظر می‌رسد این مدافع بلندقامت یکی از خریدهای جذاب فصل خواهد بود که این اتفاق رخ نداد.

 

لیگ وان انگلیس از دقایقی بعد آغاز خواهد شد و تیم وایکامب در این لیگ 24 تیمی و پرفشار با هدایت گرت آینورث حاضر خواهد شد.

وایکامب دو فصل پیش در چمپیونشیپ حضور داشت و حالا در رقابت با چارلتون اتلتیک، بولتون، دربی کانتی و سایر رقبای سرشناس برای بازگشت به لیگ سطح دوم انگلیس تلاش خواهد کرد.

بمب بزرگ نقل و انتقالات خنثی شد
 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: