کد خبر: ۹۲۳۴۳۷
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۷
تعداد بازدید: ۹۸۸
برخلاف شایعات، استقلال علاقه ای به جذب رایان تفضلی ندارد و روی گزینه های ایرانی خود در خط دفاعی تمرکز کرده است.

آخرین وضعیت رایان تفضلی برای پیوستن به استقلالبه گزارش خبرداغ به نقل از جی پلاس: برخلاف شایعات، استقلال علاقه ای به جذب رایان تفضلی ندارد و روی گزینه های ایرانی خود در خط دفاعی تمرکز کرده است.

 در حالی که صحبت از حضور رایان تفضلی در ایران است، استقلال علاقه ای به جذب این مدافع ایرانی - انگلیسی تیم وایکام ندارد و او همچنان در لیگ دسته سوم انگلیس بازی خواهد کرد.آخرین وضعیت رایان تفضلی برای پیوستن به استقلال

تفضلی مدافع ایرانی- انگلیسی فصل گذشته تیم وایکام واندرز حاضر در لیگ یک انگلیس (سطح سوم فوتبال این کشور) که سابقه بازی در چمپیونزشیپ را نیز دارد زمزمه‌های حضورش در استقلال مطرح شد اما این انتقال صورت نخواهد گرفت.

باشگاه استقلال برای عقد قرارداد و انتقال این مدافع ۱.۹۶ سانتی متری پیشنهاد داد اما او قصد حضور در لیگ ایران را ندارد.

استقلال با محمد حسین مرادمند و روبه چشمی به توافقات کامل رسیده است و سید محمد حسینی مدافع فصل گذشته هوادار نیز در یکقدمی پوشیدن پیراهن آبی قرار دارد.

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: