کد خبر: ۹۲۵۶۳۲
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۰:۱۷
تعداد بازدید: ۱۸۱
مدیر عامل نفت پاسارگاد در حاشیه بازدید مدیران عامل شستا و تاپیکو از کارخانه تبریز اعلام کرد: تولید قیر در ۴ ماهه نخست امسال در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۳۰۰ درصد افزایش داشته است.

افزایش ۳۰۰ درصدی تولید قیر در کارخانه تبریز نفت پاسارگادبه گزارش خبرداغ به نقل از شستا رسانه، مسعود اسفندیار مدیر عامل و نایب رییس هیات مدیره این شرکت که به همراه مدیران عامل شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی (شستا) و هلدینگ سرمایه گذاری نفت، گاز و پتروشیمی تامین (تاپیکو) برای بازدید از کارخانه قیرسازی نفت پاسارگاد در تبریز حضور داشت، با اعلام این خبر گفت: کارخانه تبریز با ۲واحد قدیم و جدید با ظرفیت تولید ۴ هزار و ۵ هزار و ۵۰۰ بشکه در روز توانایی تولید یک هزار و ۲۰۰ تن قیر با روش هوادهی مستقیم را دارد که به همت کارکنان پرتلاش این مجموعه موفق به افزایش ۳۰۰ درصدی تولید محصول در طی ۴ ماه ابتدایی امسال در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته شده است.
وی افزود: کارخانه تبریز با دارا بودن آزمایشگاه و واحد کنترل کیفیت مجهز توانایی تست انواع قیرهای Performance grade(pg) و Pen grade را دارد.
شایان ذکر است کارخانه تبریز نفت پاسارگاد با ظرفیت ۵ هزار تن در داخل کارخانه و ۱۳ هزار و ۵۰۰ تن مخازن ذخیره سازی استیجاری انبار محصول، توانایی تولید و ذخیره سازی انواع گریدهای قیر را دارد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: