کد خبر: ۹۲۵۱۴۰
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۵
تعداد بازدید: ۱۵۴
معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت تهران گفت: پس از انتشار فیلمی از مجموعه ایران مال در فضای مجازی که در آن آقایان و بانوان به صورت مختلط در حال انجام حرکات ورزشی بودند موضوع در دستور کار معاونت نظارت بر اماکن عمومی پاوا فاتب قرار گرفته و ضمن هماهنگی با سازمان ورزش و جوانان بدون فوت وقت در همان روز به محل اعزام و واحد‌های باشگاه بیلیارد لوتوس و بولینگ گلکسی راسا پلمب شد.

پلمب باشگاه بیلیارد و بولینگ ایران مال «به‌دلیل ورزش مختلط آقایان و خانم‌ها»به گزارش خبرداغ به نقل از فارس: معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت تهران از پلمب یکی از مجموعه‌های ایران مال در تهران خبر داد.

سرهنگ مرادی معاون نظارت بر اماکن عمومی پاوا فاتب از پلمب یکی از مجموعه های ایران مال در تهران خبر داد.

وی گفت: پس از انتشار فیلمی از مجموعه ایران مال در فضای مجازی که در آن آقایان و بانوان به صورت مختلط در حال انجام حرکات ورزشی بودند موضوع در دستور کار معاونت نظارت بر اماکن عمومی پاوا فاتب قرار گرفته و ضمن هماهنگی با سازمان ورزش و جوانان بدون فوت وقت در همان روز به محل اعزام و واحدهای باشگاه بیلیارد لوتوس و بولینگ گلکسی راسا پلمب شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: