کد خبر: ۹۲۳۱۹۸
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۳
تعداد بازدید: ۳۲۲
مصطفی مشفقیان در پاسخ به این پرسش که دستور بسته شدن «کافه آبی» از سوی کدام نهاد بوده است، بیان کرد: «نمی‌دانم به نیروی انتظامی برمی‌گردد یا اماکن و بازرسی ولی در حوزه شهرداری نبوده است و بنده هم اطلاع دقیقی ندارم.»

تایید خبر بسته شدن مرکز فرهنگی «کافه آبی» / کار یکی از دستگاه‌های نظارتی بوده نه ما / این دستگاه نسبت به تخلفات ورود پیدا کرده و حکم دادهبه گزارش خبرداغ ، معاون فرهنگی شهردار شیراز درخصوص علت بسته شدن یکی از مکان‌های فرهنگی شیراز، بیان می‌کند که علت بسته شدن این کافه به یکی از دستگاه‌های بیرون از شهرداری که دستگاه نظارتی هم بوده است، بر می‌گردد. نمی‌دانم به نیروی انتظامی مربوط می‌شود یا اماکن و بازرسی ولی شهرداری در این موضوع نقشی نداشته است.

در چند روز گذشته تعدادی از کاربران فضای مجازی از بسته شدن کافه‌ها و مکان‌های محبوب شیراز، از جمله «مرکز فرهنگی آبی» خبر دادند. مصطفی مشفقیان، معاون فرهنگی و رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهردار شیراز در گفت و گو با «انتخاب» درباره علت پلمپ شدن این مرکز فرهنگی، عنوان کرد: «آنچه ما مطلع شده‌ و پیگیری کرده‌ایم، این است که علت بسته شدن کافه آبی در حوزه شهرداری نبوده و به یکی از دستگاه‌های بیرون از شهرداری که دستگاه نظارتی هم بوده است، بر می‌گردد. این دستگاه نسبت به تخلفات ورود پیدا کرده و حکم داده ولی با حکم شهرداری این کافه بسته نشده است.»

وی در پاسخ به این پرسش که دستور بسته شدن «کافه آبی» از سوی کدام نهاد بوده است، بیان کرد: «نمی‌دانم به نیروی انتظامی برمی‌گردد یا اماکن و بازرسی ولی در حوزه شهرداری نبوده است و بنده هم اطلاع دقیقی ندارم.»

معاون فرهنگی شهردار شیراز همچنین درباره تخلفات این کافه، گفت: «اطلاعی از تخلفات ندارم. ما یک پیگیری کردیم که اگر در حوزه شهردای بوده است کمک و مساعدتی کنیم تا مشکل حل شود و دوباره بتوانند مشغول به فعالیت شوند اما متوجه شدیم که مجموعه اتفاقاتی که رخ داده، در حوزه شهرداری نبوده است. بنابراین اطلاع دقیقی ندارم.»

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: