کد خبر: ۹۲۴۹۷۵
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۷
تعداد بازدید: ۱۶۵
بازیکن تستی که در تمرینات پرسپولیس حاضر شده بود، نتوانست رضایت گل محمدی را جلب کند.

وقتی یحیی عملکرد بیرانوند را نپسندید!به گزارش خبرداغ به نقل از خبرورزشی: محمد بیرانوند هافبک لرستانی فصل گذشته شهرداری همدان در چند روز گذشته حضور فعالی در تمرینات پرسپولیس داشت تا یحیی گل‌محمدی عملکرد این بازیکن را زیر نظر گرفته و در صورت قبولی در تست‌های مختلف و تایید یحیی گل محمدی با پرسپولیس قرارداد ببندد.

این بازیکن که در پست هافبک دفاعی بازی می‌کرد چند جلسه‌ای را با پرسپولیس تمرین کرد اما در نهایت نتوانست رضایت یحیی گل‌محمدی را جلب کند و سرمربی سرخ ها عملکرد این بازیکن را که در بازی مقابل امیدهای پرسپولیس هم به میدان رفته بود تایید نکرد.

بیرانوند در حالی دیگر حق شرکت در تمرینات پرسپولیس را ندارد که قرمزها پس از عدم توافق با رضا اسدی به دنبال جذب بازیکنی در پست هافبک دفاعی هستند تا جای خالی این بازیکن را پر کنند. البته در همان روزهای اول حضور محمد بیرانوند هم مشخص بود که کار او برای مجاب کردن گل محمدی راحت نیست و پیوستن یک بازیکن تستی به تیمی مثل پرسپولیس بسیار سخت است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: