کد خبر: ۹۲۴۲۷۲
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۳
تعداد بازدید: ۴۷۶
سنجاب نوعی باغبان و کشاورز درخت بلوط در طبیعت است که بدون هیچ‌گونه هزینه و به‌شیوه‌ای طبیعی مسئولیت کشت درخت بلوط در منطقه زاگرس را برعهده گرفته است. کاشت بلوط به دست سنجاب طبیعی‌ترین روش گسترش جنگل‌های بلوط است.

قیمت عجیب فروش سنجاب در بازار تهران!به گزارش خبرداغ به تقل از برترین‌ها: سنجاب نوعی باغبان و کشاورز درخت بلوط در طبیعت است که بدون هیچ‌گونه هزینه و به‌شیوه‌ای طبیعی مسئولیت کشت درخت بلوط در منطقه زاگرس را برعهده گرفته است. کاشت بلوط به دست سنجاب طبیعی‌ترین روش گسترش جنگل‌های بلوط است.

همین درختان نیز با جذب رطوبت بالا موجب تقویت پوشش گیاهی، تولید اکسیژن، تنظیم چرخه آب، تقویت اکوتوریسم و در نهایت حفاظت از زیستگاه و پناهگاه گونه‌های جانوری شده و نقش مهمی در تولید آب شرب در کشور دارند.

براساس یک بررسی دفتر پژوهش ایرنا، متاسفانه هر سنجاب بین ۳۰۰ تا یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان خرید و فروش می‌شود و این در حالی است که ارزش هر درختی که می‌کارد بیش از ۲۰۰ هزار دلار است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: