کد خبر: ۹۲۴۲۱۵
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۶
تعداد بازدید: ۲۳۱
اگر میلاد جهانی برای پیونیک ارمنستان در رقابتهای انتخابی لیگ قهرمانان اروپا بازی می کرد، نیم فصل اول لیگ برتر بیست و دوم نمی توانست برای سپاهان بازی کند.

ماجرای انتقال میلاد جهانی به ارمنستان چه بود؟به گزارش خبرداغ به نقل از طرفداری:اگر میلاد جهانی برای پیونیک ارمنستان در رقابتهای انتخابی لیگ قهرمانان اروپا بازی می کرد، نیم فصل اول لیگ برتر بیست و دوم نمی توانست برای سپاهان بازی کند.

جمعه بیستم خرداد ماه رسانه طرفداری با انتشار گزارش کوتاهی از توافق سپاهان اصفهان و پیونیک ارمنستان برای انتقال قرضی میلاد جهانی به این تیم ارمنستانی خبر داد. خبری که ۲۴ ساعت بعد تایید شد و باشگاه ارمنستانی نیز چند روز بعد به صورت رسمی اعلام کرد میلاد جهانی و احمد الجبوری را از ایران به خدمت گرفته است اما میلاد جهانی از روز گذشته در تمرین سپاهان شرکت کرد تا برای خیلی ها این پرسش ایجاد شود که ماجرای انتقال او به ارمنستان چه بوده است؟

ماجرا از این قرار است که وقتی میلاد جهانی به پیونیک می پیوندد باشگاه سپاهان برای صدور آی تی سی او به فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ مراجعه می کند و تازه متوجه می شود که امکان انتقال قرضی این بازیکن تنها برای یک ماه وجود ندارد و اگر میلاد جهانی ظرف این یک ماه در بازی های ورودی لیگ قهرمانان اروپا برای پیونیک بازی کند، دیگر نمی تواند در نیم فصل اول لیگ برتر برای سپاهان به میدان برود. باشگاه سپاهان هم موضوع را استعلام می کند و وقتی به این قطعیت می رسد که همراهی پیونیک باعث می شود دست کم ۶ ماه میلاد جهانی را در اختیار نداشته باشد، از قرض دادن او پشیمان می شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: