کد خبر: ۹۱۱۸۵۰
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۸
تعداد بازدید: ۱۸۴
در ترکیب سپاهان بازیکنان زیادی از ذوب آهن حضور دارند که به مصاف تیم سابق می‌روند.

ذوب آهنی‌های سابق به جنگ ذوب آهن می‌روندبه گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، در کنار دیدارهای حساس سرخابی ها در هفته نوزدهم لیگ برتر که امروز برگزار می‌شود، یکی از حساس‌ترین بازی‌ها بدون شک دربی اصفهان است که مثل همیشه جذابیت‌های خاص خودش را دارد. 

سوای شرایط خاص دوتیم و نیاز مبرم آنها به سه امتیاز بازی امروز، یکی از نکات جالب این دیدار حضور تعداد زیادی از ذوبی‌های سابق مقابل این تیم است. 

ذوب آهن به عنوان یک تیم بازیکن ساز در فوتبال ایران شناخته می‌شود که ستارگانی در تیم‌های دیگر از جمله استقلال، پرسپولیس و همین سپاهان در این تیم رشد کرده و بعد منتقل شدند. 

در حال حاضر رشید مظاهری، محمد نژادمهدی، دانیال اسماعیلی‌فر، محمدرضا حسینی و میلاد جهانی نفراتی هستند که برای سپاهان بازی می‌کنند و پیش از این بازیکن ذوب آهن بودند. 

نکته جالب اینجاست که هر دو خرید زمستانی نویدکیا یعنی مظاهری و جهانی از این جمع هستند و میلاد جهانی مستقیماً از ذوب آهن به این تیم پیوسته و در دربی رفت در ترکیب تیم مقابل بازی می‌کرد. 

انتهای پیام/

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: