کد خبر: ۹۲۳۹۲۱
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۸
تعداد بازدید: ۱۴۲
با این طرح‌های افراطی و اجبار‌ها و بگیر وبببند‌های امر به حجاب (به جای امر به معروف) آن‌ها که به اختیار خود علاقمندند با چادر باشند و محجبه رنج می‌برند و آن‌ها هم به سمت کم حجابی اجباری سوق داده می‌شوند. فضای تنفس و زندگی کردن را بر دینداران سخت نکنید. اجازه بدهید عده‌ای بتوانند با خیال راحت حجاب داشته باشند.

بگیر و ببند‌های تابستانه، بی‌حرمتی به دختران و زنان ایرانبه گزارش خبرداغ ، سیدمحمدعلی ابطحی، فعال سیاسی در یادداشتی نوشت: بگیر وببند‌های تابستانه برای دختران و زنان این کشور، بی‌حرمتی به دختران ایران و بی حرمتی به همه ایران است.

دختران و زنان ایران بالغ‌تر از آن هستند که دیگران برای پوشش آن‌ها تصمیم بگیرند. چه نفوذی‌هایی پشت این تصمیمات هستند؟ دختران و زنان و مادران آینده ونسل‌های آینده را به هر چه نام دین دارد بدبین می‌کنید.

ما توقع دینی کردن جامعه را از شما نداریم. بی‌دینی اجباری را به جامعه تحمیل نکنید. دیروز در بام تهران خانم چادری به طرف بالا می‌رفت. به دختر خانم‌هایی که به طرف پایین می‌رفتند با لحن مهربانانه‌ای تذکر می‌داد: دخترم: گشت ارشاد دم در ایستاده، اذیتت نکنند.

چند سال پیش دختر چادی من می‌بایست جایی برود، نرفت. گفت توی آن خیابان تازگی گشت ارشاد پست گذاشته، من از آنجا رد نمی‌شوم. ملت چپ چپ به من نگاه می‌کنند. فکر می‌کنند ما با این کار‌ها موافقیم.

این را به عنوان کسی که اکثر خانم‌های خانواده خودمان و اطرافیانمان چادری هستند، شهادت می‌دهم با این طرح‌های افراطی و اجبار‌ها و بگیر وبببند‌های امر به حجاب (به جای امر به معروف) آن‌ها که به اختیار خود علاقمندند با چادر باشند و محجبه رنج می‌برند و آن‌ها هم به سمت کم حجابی اجباری سوق داده می‌شوند. فضای تنفس و زندگی کردن را بر دینداران سخت نکنید. اجازه بدهید عده‌ای بتوانند با خیال راحت حجاب داشته باشند.

ته‌مانده آبروی دین را می‌برید

ابطحی پیشتر نیز در توئیتی در واکنش به اقدامات اخیر ستاد امر به معروف نوشته بود: ستاد امر به معروف برخلاف نظر رهبری که معروف را تعریف کرده‌اند، همچنان ستاد انگیزه‌های جنسی است و منکری جز حجاب نمی‌شناسد. ته مانده آبروی دین را هم گویا اینها قرار است از بین ببرند.

خبرآنلاین
 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: