کد خبر: ۹۲۳۹۳۴
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۸
تعداد بازدید: ۲۶۸
دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان قم گفت: متاسفانه وزارت صمت برای فروشگاه های مواد غذایی و دارویی سگ های تزئینی و ولگرد مجوز صادر می کند و معضل سگ‌گردانی در حال گسترش است.

دبیر ستاد امر به معروف قم: فروش و نگهداری تنها سگ گله، سگ شکاری، سگ نگهبان و سگ امداد جایز است / مسئولان باید نسبت به حفظ شأن شهر مقدس قم توجه داشته باشندبه گزارش خبرداغ به نقل از حوزه: دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان قم گفت: متاسفانه وزارت صمت برای فروشگاه های مواد غذایی و دارویی سگ های تزئینی و ولگرد مجوز صادر می کند و معضل سگ‌گردانی در حال گسترش است.

حجت‌الاسلام والمسلمین علی اصغر گرجی در دیدار با جمعی از اهالی رسانه، طی سخنانی به برخی از منکرات در جامعه از جمله سگ گردانی و خرید و فروش سگ‌های زینتی و مخاطرات بهداشتی آنان برای جامعه اشاره کرد و گفت: فروش و نگهداری به اصطلاح کلب هراش( سگ ولگرد ) - غیر از سگ گله، سگ شکاری، سگ نگهبان یا سگی که در امداد آموزش دیده- جایر نیست اما متاسفانه وزارت صمت برای فروشگاه های مواد غذایی و دارویی سگ های تزئینی و ولگرد مجوز صادر می کند و معضل سگ‌گردانی در حال گسترش است.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان قم بر لزوم حفظ شأن شهر مقدس قم تاکید کرد و گفت: مسئولان باید نسبت به این جایگاه توجه داشته و برای حفظ آن تلاش کنند.

با تاکید بر همکاری بیشتر رسانه‌ها با این ستاد در راستای معرفی آثار علمی فرهنگی ستاد امر به معروف گفت: راه اندازی پویش امربه معروف ویژه مسئولان موضوعی است که با مشارکت اصحاب رسانه می‌تواند به شیوه مطلوب دنبال شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: