کد خبر: ۹۲۳۶۸۴
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۴۰۱ - ۲۱:۱۵
تعداد بازدید: ۴۶۸
علیرضا سلیمی عضو هیات رئیسه مجلس با بیان اینکه آمریکا تلاش دارد تا نگذارد نتیجه‌ای در مذاکرات ایران با غرب حاصل شود، اظهار کرد: آمریکا تحت فشار لابی صهیونیستی می‌خواهد تا ایران به منافع خود در مذاکرات نرسد و می‌خواهد که اجرای تعهدات برای ایران یک جاده یکطرفه باشد

عضو هیات رئیسه مجلس: آمریکا تلاش دارد تا نگذارد نتیجه‌ای در مذاکرات ایران با غرب حاصل شودبه گزارش خبرداغ به نقل از ایرنا: عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: آمریکا تحت تاثیر لابی صهیونیستی تلاش دارد تا مذاکرات به نتیجه نرسد.

حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی با بیان اینکه آمریکا تلاش دارد تا نگذارد نتیجه‌ای در مذاکرات ایران با غرب حاصل شود، اظهار کرد: آمریکا تحت فشار لابی صهیونیستی می‌خواهد تا ایران به منافع خود در مذاکرات نرسد و می‌خواهد که اجرای تعهدات برای ایران یک جاده یکطرفه باشد.

عضو هیات رئیسه مجلس افزود: خبرهایی رسیده از قطر حکایت دارد که آمریکایی‌ها در مذاکرات کارشکنی می‌کنند.

سلیمی خاطرنشان کرد: کارشکنی آمریکایی‌ها در مذاکرات بدانجا رسیده که نماینده اتحادیه اروپا هم نسبت به این رفتار آمریکا واکنش نشان داده و عنوان می‌کند که آمریکا مسیر مذاکرات را همراهی نمی‌کند.

وی افزود: آمریکایی‌ها تمام تلاش خود را به این مساله معطوف کرده‌اند که ایران به منافعی که در برجام برایش در نظر گرفته شده نرسد و فقط به اجرای تعهدات بپردازد و در واقع آنها درصدد هستند تا از این طریق نسبت به محدودسازی ایران در حوزه‌های مختلف علمی، هسته‌ای، اقتصادی، موشکی و غیره اقدام کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
بابائی
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۱
0
0
آمریکا جنایتکار همراه با چند کشور جنایتکار دیگر از سال 1332 تاکنون بزرگترین تهدید برای ملت ایران بوده است.
رئیس بی ادب مجمع عمومی سازمان ملل متحد خیانتکار از رفتار آمریکا و متحدانش چشم پوشی می کند و ضد علیه ایران قطعنامه صادر می کند.
تاکنون هزاران شکایت ها و اعتراض های در مورد تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیرانسانی آمریکا و متحدانش توسط کشورها مختلف درمنطقه خاورمیانه و جهان به سازمان ملل متحد، شورای امنیت سازمان ملل متحد، شورای حقوق بی بشر سازمان ملل متحد و دادستان کل دیوان کیفری بین المللی ارسال شده است ولی متاسفانه تاکنون هیچ خبری بررسی، پیگیری و رسیدگی نیست و تاکنون هم نبوده است چرا؟

آمریکا: برنامه‌های هسته‌ای ایران تهدیدی علیه صلح بین‌المللی است/ و این در حالی است که آمریکا و متحدانش از سال 1945 تاکنون و درسایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی در سراسرمنطقه خاورمیانه و جهان جنایت می کنند، آدم می کشند و هم دست به اقدامات تروریستی می زنند و همچنان نیز ادامه می دهند.

شرم آور و تاسف بار است که شبکه اینترنشنال با کمک مالی عربستان و متحدانش هر روز به نظام جمهوری اسلامی ایران اهانت، توهین، بی احترامی و خیانت می کند.
اینترنشنال دیگر نمی تواند تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیر انسانی آمریکا، کشورهای اروپایی، کشورهای عربی و صهیونیست ها سرپوش بگذارد.


و این در حالی است که فرانسه جنایتکار سگ دست نشانده رژیم کودک کش سعودی از سال 2015 تاکنون در نقض توافق هسته ای کنار آمریکا جنایتکار بوده است.
و این در حالی است که فرانسه جنایتکار سگ دست نشانده رژیم کودک کش سعودی از سال 2017 تاکنون در نقض برجام کنار آمریکا جنایتکار بوده است.
فرانسه جنایتکار از سال 1945 تاکنون ثابت کرده است که نوکر آمریکا جنایتکار در جهان بوده است.
فرانسه جنایتکار به همراه کشورهای غربی و کشورهای عربی منطقه از سال 1980 تاکنون از گروهک تروریستی ضد انقلاب و گروهک تروریستی منافقین در عراق و کشورهای اروپایی ضد علیه ملت ایران و ضد علیه نظام جمهوری اسلامی ایران همه جانبه حمایت می کند و همچنان نیز ادامه می دهد.

همه مردم ایران، منطقه خاورمیانه و جهان می دانند مشکل ایران با آمریکا و متحدانش از طریق مذاکره، توافق هسته ای، برجام و مذاکرات وین حل نخواهد شد و حل نمی شود اما متاسفانه ایران باز هم به دنبال مذاکره با آمریکا و متحدانش است چرا؟

چطورمی توان به رژیم صهیونیستی که لااقل ۲۰۰ کلاهک هسته ای دارد و اجازه داد مدعی جهان عاری از سلاح هسته ای و برنامه هسته ای ایران باشد؟ علاوه بر آنکه سلاحهای کشتار جمعی رژیم صهیونیستی باید تحت نظارت جامعه بینالمللی نابود شود و منطقه خاورمیانه اسلامی عاری از سلاحهای کشتار جمعی اداره شود کلیه قطعنامههای شورای امنیت علیه اسرائیل غاصب باید مو به مو اجرایی شود. در ضمن برای تحقق این امر خطیر پیشنهاد میشود در جهت سلامت نفوس انسانی در جامعه بشری امتیاز حق وتوی جمهوری اسلامی ایران که قطعاً به ندرت از آن استفاده خواهد شد توسط سازمان ملل متحد و افکار عمومی جامعه بشری طی یک همهپرسی جهانی به رسمیت شناخته شود.

آمریکایی ها جنایتکار از شهریور ماه سال 1359 تاکنون به همراه کشورهای اروپایی و کشورهای عربی منطقه مسئول ایجاد ناامنی در منطقه هستند.
مذاکره ایران با آمریکا و کشورهای اروپایی و... متاسفانه 100 درصد فقط دولت حسن روحانی مقصر بوده است.
ایران هم نباید با آژانس همکاری کند متاسفانه دولت حسن روحانی متاسفانه در این مدت 8 سال به همراه ظریف، عراقچی و مسئولان همه جانبه با آژانس و... همکاری کرده است ولی اما آژانس متاسفانه تاکنون ایران را در توافق هسته ای، برجام و... متهم می کند شرم آور و تاسف بار است.

متاسفانه ایران از سال 1392 تاکنون در برابر زیاده‌­خواهی آژانس و غرب کوتاهی کرده است.

و این در حالی است که از سال 2011 تاکنون برای همه مردم منطقه خاورمیانه و مردم دنیا ثابت شده است که رژیم صهیونیستی همراه با چند کشور دیگر و به سرکردگی آمریکا و در سال سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی از تروریست ها در سوریه، لبنان، عراق، منطقه خاورمیانه و جهان حمایت می کند و همچنان نیز ادامه می دهد.

دخالت و مداخله آمریکا را به همراه رافائل گروسی مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی، رژیم سعودی و رژیم صهیونیستی در امور داخلی ایران را بدون پاسخ نمی گذاریم

گروسی: آژانس خواهان دسترسی کامل به سایت‌های هسته‌ای ایران است/ آژانس حق صلاحیت دخالت و مداخله در سایت‌های هسته‌ای ایران را ندارد و تاکنون هم نداشته است.

ازسال 1394 تاکنون برجام نشان داد که نباید با آمریکا و سه کشور اروپایی مذاکره کرد
مذاکره ایران با آمریکا، کشورهای اروپایی و... در باره صلح آمیز هسته ای از ابتدا غلط و اشتباه بوده است و مقصر اصلی دولت حسن روحانی به همراه ظریف و عراقچی بوده است چون به خاطر که آمریکا و متحدانش از سال 1332 تاکنون با ملت ایران دشمن درجه یک هستند و همچنان نیز ادامه می دهند.
چون به خاطر که آمریکا و متحدانش از سال 1357 تاکنون با نظام جمهوری اسلامی دشمن درجه یک هستند و همچنان نیز ادامه می دهند.
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: