کد خبر: ۹۲۳۷۱۴
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۸
تعداد بازدید: ۲۵۴
رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: آن‌ها که مسبب وضع موجود اقتصادی هستند، نمی‌توانند امروز برای کشور نسخه بپیچند، بنابر این نباید طلبکارانه وارد عرصه نقد دولت سیزدهم شوند.

مسبّبان وضع موجود، دولت سیزدهم را طلبکارانه نقد نکنندبه گزارش خبرداغ ، ولی اسماعیلی نماینده مردم گرمی در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با  فارس با اشاره به انتقادهای چهر‌های نزدیک به طیف اصلاح‌طلب در قالب‌های گوناگون نامه‌نگاری، بیانیه، مصاحبه و توییت درباره وضعیت اقتصادی کشور گفت: واقعیت این است که ما امروز وارث ۸ سال عملکرد همین آقایانی هستیم که امروز زبان به انتقاد از وضعیت اقتصادی کشور گشودند و در مورد آن نامه می نویسند.

وی افزود: ما امروز در واقع داریم کار آواربرداری در حوزه اقتصاد را انجام می‌دهیم که این آوار به خاطر عملکرد همین آقایان بر سر کشور و ملت خراب شده است.

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس اظهار داشت: این آقایان یا خودشان و یا همفکرانشان در ۸ سال گذشته در مسند قدرت بودند و این وضعیت اقتصادی را با عملکردشان برای مردم به وجود آوردند، دیگر این آقایان نمی‌توانند بیایند و برای ما امروز نسخه بپیچند.

اسماعیلی خاطرنشان کرد: تمام سعی ما این است که اشتباهاتی که در حوزه اقتصاد کشور صورت گرفته، اعم از ارز ترجیحی، مشکلات ایجاد شده در حوزه مالیات‌ها و . . . را می‌خواهیم سامان دهیم و کارها را به پیش ببریم.

وی افزود: اگر آقایانی که مسبب وضع موجود هستند می‌خواهند طلبکارانه وارد عرصه شوند و فرافکنی کنند، باید بگویم که این رفتار آنها منصفانه نیست و مردم هم می‌دانند که چه کسی کار می‌کند و چه کسی کار نمی‌کند.

اسماعیلی اظهار داشت: در هشت سال گذشته همه چیز کشور معطل برجام شد و به همین خاطر همه چیز کشور قفل شده بود. در حوزه بازرگانی ما مشکلات زیادی داشتیم و تراز تجاری ما با کشورهای همسایه منفی شده بود.

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس خاطرنشان کرد: تلاش دولت فعلی بر اصلاح این وضعیت است و امیدواریم هرچه زودتر شرایط اقتصادی کشور سامان پیدا کند.

انتهای پیام/

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: