کد خبر: ۹۲۳۶۵۹
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۰
تعداد بازدید: ۲۰۱
در خرداد ماه سال جاری عرضه محصولات بنزینی و دیزلی شرکت نفت ایرانول در بازارهای داخلی ۲۰درصد افزایش یافت.

افزایش 20 درصدی عرضه انواع روغن موتور شرکت نفت ایرانولبه گزارش خبرداغ به نقل از شستا رسانه، شرکت نفت ایرانول در راستای اجرای مسئولیت اجتماعی خود، و با توجه به احساس کاذب کمبود روغن موتور بنزینی و دیزلی در سطح کشور، در خرداد ماه قدم‌های بزرگ و موثری با هدف ایجاد ثبات و آرامش در بازار روغن‌موتور و کمک به ناوگان حمل و نقل عمومی برداشته است.
در این راستا، و با استفاده از تمامی ظرفیت‌های موجود، تولید و عرضه محصولات دیزلی و بنزینی در خرداد ماه سال جاری نسبت به دوره مشابه سال قبل ۲۰درصد افزایش و از شش میلیون و سیصد و چهل هزار لیتر به هفت میلیون و پانصد و هشتاد هزار لیتر رسیده است.
به منظور رضایت بیشتر مصرف‌کنندگان محصولات بنزینی و دیزلی ضمن تقویت پخش فروش مویرگی ، با هماهنگی وزارت راه و ترابری اقدام به عرضه مستقیم محصولات پر مصرف دیزلی با قیمت مصوب در پایانه‌های حمل و نقل سراسر کشور انجام شده است. نظارت بیشتر در حوزه فروش و رساندن محصول به مصرف کننده نهایی امریست که درحال انجام و پیگیری مجدانه است. از این رو برنامهٔ عرضه مستقیم محصولات در سراسر کشور با دقت فراوان و قوت بیشتری در حال پیگیری و انجام می‌باشد.
با توجه به نام‌گذاری سال جاری از سوی مقام معظم رهبری که به نام “تولید، دانش بنیان، اشتغال‌آفرین” مزین شده است، این مجموعه علاوه بر افزایش تولید به دنبال همکاری با مجموعه‌های دانش بنیان با هدف بومی‌سازی تولید مواد افزودنی و افزایش بهره‌وری در تولید است. قطعا اگر بتوان مواد اولیه مورد نیاز روغن موتور را در داخل کشور تولید شود، می‌توان امیدوار شد علاوه بر کاهش بهای تمام شده این محصولات، شاهد افزایش تولید نیز بود.
شایان ذکر است روند افزایش تولید و عرضه مستقیم محصولات در سراسر کشور در هفته‌ها و ماه‌های آینده ادامه دارد .

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: