کد خبر: ۹۲۳۵۱۳
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۶
تعداد بازدید: ۵۰۶
بانک سپه در خردادماه سال جاری بالغ بر 10 هزار فقره تسهیلات فرزندآوری به مبلغ بیش از 4000 میلیارد ریال به مشمولان این طرح پرداخت کرده است.

پرداخت 10 هزار فقره تسهیلات فرزندآوری در خردادماه توسط بانک سپهبه گزارش خبرداغ به نقل از پایگاه اطلاع رسانی بانک سپه: بانک سپه در راستای همراهی با سیاستهای دولت محترم و اجرای تکالیف ابلاغی بانک مرکزی، در خردادماه سال جاری بالغ بر 10 هزار فقره تسهیلات فرزندآوری به مبلغ بیش از 4000 میلیارد ریال به مشمولان این طرح پرداخت کرده است.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بانک سپه، در راستای همراهی با سیاست های دولت محترم و اجرای تکالیف ابلاغی بانک مرکزی، بانک سپه در خردادماه سال جاری نسبت به پرداخت بالغ بر 10 هزار فقره تسهیلات فرزندآوری به مبلغ بیش از 4 هزار میلیارد ریال اقدام کرده و مدیرعامل بانک سپه نیز به تمامی شعب بانک در سراسر کشور ابلاغ کرده که نسبت به تکمیل پرونده و تسریع پرداخت تسهیلات فرزندآوری به مشمولان این طرح اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: 

تمدید تاریخ انقضاء کارت‌های بانک سپه با مراجعه به شعب از ابتدای تیر ماه

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: