کد خبر: ۹۲۲۸۸۴
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۹
تعداد بازدید: ۲۶۸
با توجه به اعلام ستاد ملی مبارزه با کرونا در خصوص عبور کشور از شرایط بحرانی، مشتریان بانک سپه برای تمدید کارت‌های بانکی خود می توانند به‌صورت حضوری به شعب مراجعه کنند.

تمدید تاریخ انقضاء کارت‌های بانک سپه با مراجعه به شعب از ابتدای تیر ماهبه گزارش خبرداغ به نقل ازپایگاه اطلاع رسانی بانک سپه، بر اساس ابلاغ اداره نظام‌های پرداخت بانک مرکزی ج.ا.ا مبنی بر اعلام ستاد ملی مبارزه با کرونا در خصوص عبور کشور از شرایط بحرانی از آغاز تیرماه، تمدید تاریخ انقضاء کارت‌های صادره از طریق مراجعه حضوری مشتریان به شعب مطابق روال سابق امکان‌پذیر است.
شایان‌ذکر است، به‌منظور تکریم مشتریان بانک سپه و آگاهی‌رسانی مناسب به ایشان، پیامک اطلاع‌رسانی به مشتریان مشمول جهت مراجعه به شعبه و دریافت کارت جدید ارسال می‌شود.

بیشتر بخوانید: 

بانک سپه در زیست بوم جدید آماده انجام مأموریت های خطیر برای خدمت به مردم و انقلاب است

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: