کد خبر: ۹۲۳۴۰۵
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۳
تعداد بازدید: ۱۲۰
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان گفت: خودروی پژو ۴۰۵ پس از انحراف از جاده و برخورد با گاردریل دچار آتش‌سوزی شد که در این حادثه چهار نفر جان باختند و چهار نفر آسیب دیدند.

جزئیات تصادف مرگبار پژو در جاده دامغانبه گزارش خبرداغ به نقل از رکنا: مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان گفت: خودروی پژو ۴۰۵ پس از انحراف از جاده و برخورد با گاردریل دچار آتش‌سوزی شد که در این حادثه چهار نفر جان باختند و چهار نفر آسیب دیدند.

مظفر محمدخانی روز چهارشنبه به رسانه ها ابراز داشت: این حادثه ساعت ۶ و ۱۰ دقیقه امروز در کیلومتر ۱۰۱ محور سمنان به دامغان رخ داد.

وی با اشاره به انحراف از جاده و برخورد خودروی پژو ۴۰۵ با گاردریل که به آتش گرفتن آن انجامید، گفت: تعداد مصدومین انتقالی توسط اورژانس در این صحنه یک نفر و تعداد فوتی های رهاسازی شده از سوی امدادگران هلال احمر چهار نفر بود.

محمدخانی یادآور شد: تعداد کل حادثه دیدگان این حادثه چهار نفر بود و امدادگران پایگاه نعیم آباد به این حادثه امدادرسانی کردند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: