کد خبر: ۹۲۳۰۴۹
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۷
تعداد بازدید: ۱۴۹
رئیس جمعیت هلال‌احمر بادرود گفت: در ۲ حادثه‌ رانندگی در جاده‌های شهرستان نطنز ۴ نفر کشته و ۲ نفر مجروح شدند.

روز خون‌بار حوادث جاده‌ای نطنز با ۴ کشته و ۲ زخمیبه گزارش خبرداغ ، از صبح امروز، ۲ حادثه رانندگی در جاده‌های مواصلاتی شهرستان نطنز رخ داده که باعث مرگ ۴ نفر و زخمی شدن ۲ نفر شده است.

علی کفاشی بادی اظهار کرد: پیش از ظهر امروز، در پی اعلام سانحه رانندگی در ۱۰ کیلومتری بادرود در آزادراه امیرکبیر، تیم‌های امدادی جمعیت هلال احمر بادرود به محل حادثه اعزام شدند.

وی به ۳ کشته و ۲ مجروح در حادثه برخورد سواری با تریلر اشاره کرد و افزود: متأسفانه در این سانحه رانندگی پدر ۳۹ ساله، مادر ۳۶ ساله و کودک ۸ ساله از یک خانواده جان خود را از دست دادند.

رئیس جمعیت هلال‌احمر بادرود گفت: ۲ نفر دیگر که یک دختر ۱۶ ساله و یک پسر ۸ ساله بودند با توجه به شدت جراحات، به بیمارستان اعزام شدند.

وی تصریح کرد: علت این حادثه در دست بررسی است.

یک کشته در برخورد سواری با گارد ریل آزادراه

همچنین سید عباس مدنی، رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان نطنز به ایسنا گفت: صبح امروز در اثر برخورد یک دستگاه خودروی سواری با یک دستگاه خودروی سواری دیگر و برخورد با گارد ریل میان آزادراه نطنز، اصفهان یک نفر کشته شد.

وی افزود: بعد از اعلام حادثه، ‌بلافاصله‌ نیروهای امدادی از هلال‌احمر نطنز به محل حادثه اعزام شدند.

رئیس جمعیت هلال‌احمر نطنز گفت: علت حادثه در دست بررسی است و به زودی توسط مراجع ذیربط اعلام خواهد شد.‌

ایسنا

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: