کد خبر: ۹۲۲۴۶۱
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۱:۱۰
تعداد بازدید: ۲۳۶
سخنگوی سازمان اورژانس کشور از اعزام ۴ امبولانس و یک اتوبوس آمبولانس به محل اتش سوزی لیدوما خبر داد و گفت: تا کنون این حادثه پنج مصدوم داشته است.

اعزام ۴ آمبولانس به محل آتش سوزی لیدوما/ مصدومیت ۵ نفر تا کنونبه گزارش خبرداغ به نقل از مهر: مجتبی خالدی گفت: دقایقی پیش آتش سوزی در پاساژ لیدوما به سامانه ۱۱۵ اعلام شد.

وی با اشاره به اینکه قسمت بالای برج همچنان درگیر حریق است، افزود: سریعاً ۴ دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شد.

سخنگوی سازمان اورژانس کشور با بیان اینکه یک اتوبوس آمبولانس به همراه تجهیزات تنفسی در حال اعزام به محل حادثه است، گفت: تجمع مردم در اطراف برج عملیات امداد و نجات را با مشکل مواجه کرده است.

خالدی با اشاره به اینکه افراد در حال خروج خودروهایشان از این مجتمع تجاری هستند، گفت: دود گرفتی در این متجمع تجاری به قدری بالا است که اگر فردی مشکل تنفسی داشته باشد قطعاً دچار مشکل جدی می‌شود.

وی با بیان اینکه تا این لحظه ۵ نفر به آمبولانس‌های اورژانس برای دریافت اکسیژن مراجعه کرده و آنها مشکل تنفسی ناشی از دودگرفتگی دارند، گفت: عوامل امدادی تا طبقه هفتم این برج را بررسی کرده اند و خوشبختانه کسی در داخل ساختمان نبوده است.

به گفته سخنگوی اورژانس عملیات امداد و نجات همچنان ادامه دارد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: