کد خبر: ۹۲۲۷۰۴
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۴۰۱ - ۲۰:۱۸
تعداد بازدید: ۱۴۰
آبشار مصنوعی واقع در منطقه گردشگری ناهارخوران در آتش غفلت یک مسافر سوخت. رییس سازمان آتشنشانی و خدمات ایمنی شهرداری گرگان خاطر نشان کرد: با بررسی میدانی صورت گرفته مسافری در پشت آبشار در محدودی جنگلی آبشار بیتوته کرده بوده که متاسفانه گاز پیک نیکی آن‌ها دچار حریق می‌شود و این مسافر گاز را به سمت آبشار پرتاب می‌کند.

گاز پیک‌نیکی، آبشار مصنوعی چندین میلیاردی گرگان را به آتش کشیدبه گزارش خبرداغ به نقل از باشگاه خبرنگاران: آبشار مصنوعی واقع در منطقه گردشگری ناهارخوران در آتش غفلت یک مسافر سوخت.

رییس سازمان آتشنشانی و خدمات ایمنی شهرداری گرگان این باره گفت: ساعت ۱۴:۳۷ امروز چهارشنبه اول تیرماه، نگهبان آبشار مصنوعی در محل ناهارخوران با آتش نشانی تماس گرفت که بلافاصله ماموران ایستگاه عملیاتی ۶ به محل اعزام شدند.

او افزود: بعداز ۴ دقیقه تیم اول وارد صحنه آتش سوزی شده و با مواجه با آتش سوزی گسترده در محل آبشار عملیات اطفا را شروع کردند و تیم دوم و تیم محیط زیست در ادامه برای کمک در انجام عملیات اطفا آتش سوزی اضافه شدند.

صفری خاطر نشان کرد: با بررسی میدانی صورت گرفته مسافری در پشت آبشار در محدودی جنگلی آبشار بیتوته کرده بوده که متاسفانه گاز پیک نیکی آن‌ها دچار حریق می‌شود و این مسافر گاز را به سمت آبشار پرتاب می‌کند.

رئیس سازمان آتش نشانی شهرداری گرگان عنوان کرد: همین امر باعث آتش سوزی بدنه آبشار می‌شود و با توجه به اینکه بدنه آبشار فایبرگلاس بوده در اثر آتش سوزی شعله ور شده و با گسترش آتش دچار حریق بخشی از آبشار شد.

گفته می‌شود برای ساخت این آبشار مصنوعی چندین میلیارد تومان هزینه شده بود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: