کد خبر: ۹۲۲۳۹۶
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۰:۰۰
تعداد بازدید: ۳۵۰
هلدینگ نفت و گاز و پتروشیمی تامین (تاپیکو) با خرید سهام پتروشیمی دماوند (دماوند انرژی عسلویه) در زمره دارندگان سهام یوتیلیتی کشور قرار گرفت.

تاپیکو، غول سرمایه‌گذاری کشور سهامدار بزرگترین واحد یوتیلیتی کشور شدبه گزارش خبرداغ به نقل از شستا رسانه، هلدینگ نفت و گاز و پتروشیمی تامین (تاپیکو) با خرید سهام پتروشیمی دماوند (دماوند انرژی عسلویه) بعنوان بزرگترین و اولین هلدینگ چند محصولی صنعت پتروشیمی و نفت و گاز در کشور، سبد تولیدات خود را تکمیل نمود.
این اقدام موثر مدیریت شستا و تاپیکو، گامی اثربخش در راستای افزایش ثروت سهامداران آن است و در آینده بعنوان یک سرمایه‌گذاری امن و پایدار برای ایشان تبدیل خواهد شد و یک حرکت بنیادی در بازار سرمایه خواهد بود.
این مجتمع بزرگ به‌عنوان یوتیلیتی متمرکز سایت دو منطقه پارس جنوبی، تامین کننده برق، آب، بخار، اکسیژن و گاز 25 شرکت و طرح پتروشیمی این منطقه در عسلویه است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: