کد خبر: ۹۲۱۷۳۹
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۰:۲۵
تعداد بازدید: ۷۳۲
رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور گفت: در بحث عفاف و حجاب، ستاد طرحی ارائه داد و اول دولت را مکلف کرد تا وضعیت پوشش کارکنانش را سر و سامان بدهد؛ رئیس جمهور نیز این طرح را به دستگاه‌ها ابلاغ کرد که براساس آن تمامی دستگاه‌ها باید وضعیت عفاف و حجاب را اصلاح کنند.

صدیقی، رئیس ستاد امر به معروف: با ارئه طرحی دولت را مکلف کردیم تا وضعیت پوشش کارکنانش را سر و سامان بدهد / بعد به سراغ بازار و اصناف می‌رویمبه گزارش خبرداغ به نقل از فارس: رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور گفت: در بحث عفاف و حجاب، ستاد طرحی ارائه داد و اول دولت را مکلف کرد تا وضعیت پوشش کارکنانش را سر و سامان بدهد؛ رئیس جمهور نیز این طرح را به دستگاه‌ها ابلاغ کرد که براساس آن تمامی دستگاه‌ها باید وضعیت عفاف و حجاب را اصلاح کنند.

حجت الاسلام صدیقی، رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور در جلسه ستاد با معتمدین اصناف و بازار گفت:  امر به معروف و نهی از منکر یک حکم الهی و نص صریح قرآن است که همه باید آن را برپا بدارند و همه ما نسبت به یکدیگر باید احساس مسئولیت داشته باشیم.

صدیقی افزود: خداوند مومنین را به امر به معروف و نهی از منکر سفارش می‌کند تا بیماری، آفت‌ و زشتی را از جامعه دور کنند و اگر این موضوع در جامعه برپا می شد، این همه مشکلات عدیده اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی در جامعه نداشتیم.

امام جمعه موقت تهران ادامه داد: در حال حاضر در بحث عفاف و حجاب، ستاد طرحی ارائه داد و اول دولت را مکلف کرد تا وضعیت پوشش کارکنانش را سر و سامان بدهد و در همین راستا چندین جلسه با وزرا برگزار و به رئیس جمهور نیز این طرح ارائه شد،وی پس از مطالعه، به دستگاه‌ها ابلاغ کردند که براساس آن تمامی دستگاه‌ها باید وضعیت عفاف و حجاب را اصلاح کنند.

وی در پایان تاکید کرد: بعد از ادارات، ما به سراغ یکی دیگر از مهم ترین ارکان جامعه یعنی بازار و اصناف می‌آییم و در این زمینه دست یاری به سمت شما عزیزان دراز می‌کنیم تا ما را در حفظ و زنده نگه داشتن این حکم الهی کمک و یاری کنید.

در این جلسه که با هماهنگی اداره‌کل امور اصناف، سازمان‌ها و نهادهای مردمی ستاد در سالن جلسات شهدای امر به معروف و نهی از منکر ستاد برگزار شد، دبیرکل انجمن اسلامی اصناف و بازار و برخی از اعضای هیئت امنا به بیان مشکلات پرداختند و راه کارهایی برای حل این مشکلات با استفاده از ابزارهای قانونی ستاد و ظرفیت های مردمی بازار مورد توجه قرار گرفت.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: