کد خبر: ۹۲۰۸۵۲
تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۰
تعداد بازدید: ۱۹۵
حجت الاسلام کاظم صدیقی امام‌جمعه موقت تهران به «برملا شدن نقشه‌های شوم عمروعاص نما‌های معاصر جهان توسط سخنرانی‌های حکیمانه رهبر انقلاب» اشاره و اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران سرآغاز پرچم ولایت امام زمان (عج) است که مردم این انقلاب حامل این پرچم به سردمداری رهبر انقلاب هستند.

صدیقی: نقشه‌های شوم عمروعاص‌نما‌ها با سخنرانی‌های حکیمانه رهبر معظم انقلاب برملا می‌شود / باید از تواضع نایب بر حق امام زمان پیروی کرد؛ نباید اجازه داد مکتب انقلاب و جمهوری اسلامی به دست نااهلان بیفتدامام‌جمعه موقت تهران گفت: مکتب انقلاب و جمهوری اسلامی مکتب اهل‌بیت (ع) است که امام خمینی آن را احیاء کرد و نباید اجازه داد این مکتب به دست نااهلان بیافتد.

به گزارش خبرداغ به نقل از تسنیم، حجت الاسلام کاظم صدیقی شامگاه شنبه در مراسم بزرگداشت ارتحال امام خمینی (ره) و قیام ۱۵ خرداد در مسجد امام حسن مجتبی (ع) نسیم شهر اظهار داشت: بازسازی هویت اسلامی توسط معمار کبیر انقلاب اسلامی در جهان شکل گرفت که خیزش مردمی ایران در جهان انقلاب را در مقابل دشمنان به وجود آوردند.

وی با بیان اینکه نایب برحق امام زمان (عج) و خلف صالح امام راحل، رهبر حکیمانه انقلاب است که مسیر و آرمان انقلاب را پیش می‌برد افزود: سخنرانی دلنشین مقام معظم رهبری در حرم مطهر و توصیف روح‌الله به روح انقلاب جمله‌ای عمیق است که باید به آن پرداخته شود.

امام‌جمعه موقت تهران با بیان اینکه خداوند رهبر عدالت جهان را مهیای ظهور کرده است گفت: مردم جهان باید برای حضور رهبر جهان و گسترش عدل و عدالت و مکتب الهی آماده باشند که انقلاب اسلامی ایران از برنامه‌های ظهور مهدی موعود است.

صدیقی مردم را رکن امت و جامعه سعادتمند دانست و بیان کرد: بدون داشتن قدرت، دشمنان اجازه گسترش عدالت و معرفی انصار الله عالم را نخواهند داد.

وی با بیان اینکه مهم‌ترین ویژگی امام خمینی (ره) عبد و عابد بودن بود تصریح کرد: امام خمینی (ره) رهبری بود که ذره‌ای غرور و تکبر قدرت در امام راحل به وجود نیاورد و صداقت با قرآن، انس با اهل‌بیت (ع) و عشق به مناجات شعبانیه را تا آخرین روز زندگی ادامه داد.

امام‌جمعه موقت تهران گفت: انقلاب اسلامی ایران پشتوانه اهل‌بیت و معصومین را به دنبال داشته است که امام خمینی (ره) توانست دل مردم را متعلق به خود و پوزه استکبار جهانی را به خاک بمالد.

صدیقی با تأکید بر اینکه صاحب انقلاب اسلامی امام زمان (عج) است و باید از تواضع نایب بر حقش پیروی کرد ابراز داشت: مکتب انقلاب و جمهوری اسلامی، مکتب اهل‌بیت (ع) است و نباید اجازه داد این مکتب به دست نااهلان بیافتد.

وی به توطئه، تهمت و دروغ دشمنان بر مسئولین انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: مردم در حمایت از مقام معظم رهبری اجازه تفرقه افکنی و شایعه‌پراکنی دشمنان را با بصیرت بالا نمی‌دهند.

امام‌جمعه موقت تهران به برملا شدن نقشه‌های شوم عمروعاص نما‌های معاصر جهان توسط سخنرانی‌های حکیمانه رهبر انقلاب اشاره و اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران سرآغاز پرچم ولایت امام زمان (عج) است که مردم این انقلاب حامل این پرچم به سردمداری رهبر انقلاب هستند.

صدیقی در پایان خاطرنشان کرد: امام خمینی (ره) سوگواری عجیبی بر سیدالشهدا (ع) و یاران با وفای ایشان انجام می‌دادند که این عزاداری و اشک ریختن قابل توصیف نیست.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: