کد خبر: ۹۲۱۷۲۴
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۳
تعداد بازدید: ۲۶۶
قیمت گوشی سامسونگ S۲۲ Ultra ۵G امروز دوشنبه ۲۳ خرداد ۱۴۰۱ به ۳۷ میلیون و ۵۹۹ هزار تومان رسید.

قیمت پرفروش‌ترین گوشی‌های بازاربه گزارش خبرداغ به نقل از فرارو: قیمت گوشی سامسونگ S۲۲ Ultra ۵G امروز دوشنبه ۲۳ خرداد ۱۴۰۱ به ۳۷ میلیون و ۵۹۹ هزار تومان رسید.

 

قیمت گوشی آیفون ۱۳ با ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت امروز دوشنبه ۲۳ خرداد ۱۴۰۱ به ۴۱ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان رسید. آیفون ۱۳ پرو با ظرفیت ۲۵۶ گیگابایت امروز ۵۲ میلیون تومان بود. قیمت آیفون ۱۳ پرو مکس با ظرفیت ۲۵۶ گیگابایت هم به ۵۶ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان رسید.

 
 

به گزارش فرارو، قیمت گوشی شیائومی REDMI 9A با ظرفیت ۶۴ گیگابایت امروز به سه میلیون و ۳۲۹ هزار تومان رسید. REDMI NOTE 10 Pro با ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت هم امروز شش میلیون و ۹۹۰ هزار تومان بود. شیائومی REDMI 10 هم با ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت امروز به پنج میلیون و ۱۷۰ هزار تومان رسید.

قیمت گوشی سامسونگ گلکسی S21 Ultra 5G با ظرفیت ۲۵۶ گیگابایت امروز به ۳۶ میلیون و ۶۹۰ هزار تومان رسید. M52 سامسونگ با ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت امروز هشت میلیون و ۱۶۹ هزار تومان و M12 با ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت به چهار میلیون و ۸۹۹ هزار تومان رسید.

قیمت گوشی‌های پرفروش سامسونگ

گلکسی A12 پرفروش‌ترین گوشی فعلی سامسونگ در بازار موبایل ایران است و بین مدل‌های محبوب این برند کمترین قیمت را دارد. گلکسی A22 نیز با حافظه ذخیره سازی 128 گیگابایت پشت سر گلکسی A12 دومین مدل محبوب کره‌ای‌ها در ایران محسوب می‌شود.

گلکسی S20 FE نسخه طرفداری از مدل پرچمدار گلکسی S20 است و با گذشت بیش از یک سال از زمان عرضه، هنوز محبوب‌ترین گوشی میان‌رده سامسونگ در بازار ایران به شمار می‌رود. بین دیگر مدل‌های میان‌رده سامسونگ، گلکسی A72 و گلکسی A52 نیز با استقبال خوبی روبرو شده اند و نام این مدل‌ها در فهرست زیر دیده می‌شود.

همچنین گلکسی A52s 5G با پردازنده ارتقا یافته نسبت به مدل A52 می‌تواند رقیبی قدرتمندی برای گلکسی S20 FE، گلکسی A72  وگلکسی A52 باشد. همچنین گلکسی M31 برای کاربرانی که وسواس زیادی بابت باتری گوشی دارند، انتخاب خوبی محسوب می‌شود. M31 با داشتن باتری شش هزار میلی آمپری، نیاز شما را از خرید پاور بانک برای استفاده‌های روزمره از بین خواهد برد.

S21 Ultra 5G  تنها پرچمدار سامسونگ در لیست پرفروش‌های این برند در بازار ایران است. امکان استفاده از اینترنت همراه نسل پنجم، پردازنده قوی، دوربین با کیفیت و نمایشگر قدرتمند باعث می‌شود کاربران این گوشی گرانقیمت برای استفاده روزمره، بازی‌های سنگین و استفاده طولانی مدت راضی باشند.

قیمت گوشی های پرفروش سامسونگ

مدل قیمت
گلکسی A۱۲ (ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت) چهار میلیون و ۵۵۵ هزار تومان
گلکسی A۳۲ (ظرفیت۱۲۸ گیگابایت) شش میلیون و ۴۹ هزار تومان
گلکسی A۵۲s ۵G (ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت) ۱۰ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان
گلکسی A۲۲ (ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت) چهار میلیون و ۹۸۹ هزار تومان
گلکسی S۲۱ Ultra ۵G (ظرفیت ۲۵۶ گیگابایت) ۳۶ میلیون و ۶۹۰ هزار تومان
گلکسی  A۵۲ (ظرفیت  ۱۲۸ گیگابایت) هفت میلیون و ۸۵۰ هزار تومان
گلکسی  A۰۳s (ظرفیت  ۶۴ گیگابایت) سه میلیون و ۶۲۰ هزار تومان
گلکسی   M۵۲ ۵G (ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت) هشت میلیون و ۱۶۹ هزار تومان
گلکسی   M۱۲ (ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت) چهار میلیون و ۸۹۹ هزار تومان
گلکسی S۲۲ Ultra ۵G (ظرفیت ۲۵۶ گیگابایت) ۳۷ میلیون و ۵۹۹ هزار تومان

قیمت گوشی‌های پرفروش شیائومی

Poco X۳ Pro  پرفروش‌ترین گوشی شیائومی و بازار ایران است. Poco X۳ Pro با داشتن پردازنده قوی و قیمت مناسب نسبت به رقبایش بهترین عملکرد پردازنده را در بازه قیمت شش تا هفت میلیون تومان ارائه می‌دهد. Redmi Note ۸ ۲۰۲۰ نیز جدیدترین گوشی وارد شده به ایران توسط شیائومی است و ظرف همین مدت کوتاه توانسته برای خودش جایی بین مدل های پرفروش دست و پا کند.

Poco M۳ دیگر گوشی پرفروش شیائومی امکانات خوبی نسبت به قیمتش ارائه می‌کند. باتری قوی، ویژگی اصلی این میان‌رده شیائومی است. Mi ۱۰T Lite ۵G با پشتیبانی از نسل پنجم اینترنت همراه از معدود گوشی های میان‌رده‌ای است که چنین قابلیتی را در اختیار کابر قرار می‌دهد.

همچنین Poco F۳ گران‌ترین مدل پرفروش چینی‌ها محسوب می‌شود و رقیب گردن‌کلفتی برای میان‌رده‌های سامسونگ به شمار می‌رود. دلیل استقبال ایرانی‌ها از این مدل، می‌تواند سخت افزار قدرتمند و قابلیت به روز رسانی آن تا چند سال آینده باشد.

قیمت گوشی های پرفروش شیائومی

مدل قیمت
 Poco X۴ Pro ۵G (ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت) شش میلیون و ۹۹۹ هزار تومان
Poco X۳ GT (ظرفیت ۲۵۶ گیگابایت) هشت میلیون و ۸۳۰ هزار تومان
Poco M۳ (ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت) چهار میلیون و ۶۶۰ هزار تومان
Redmi ۹A (ظرفیت ۶۴ گیگابایت) سه میلیون و ۳۲۹ هزار تومان
Poco F۳ ۵G (ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت) هشت میلیون و ۱۰۰ هزار تومان
Redmi Note ۱۰ Pro (ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت) شش میلیون و ۹۹۰ هزار تومان
۱۱T  ۵G(ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت) هشت میلیون و ۲۳۰ هزار تومان
Lite ۵G NE ۱۱(ظرفیت ۲۵۶ گیگابایت) هشت میلیون و ۶۹۹ هزار تومان
POCO M۴ Pro ۵G (ظرفیت ۲۵۶ گیگابایت) پنج میلیون و ۹۹۹ هزار تومان
Redmi ۱۰ (ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت) پنج میلیون و ۱۷۰  هزار تومان

قیمت گوشی های پرفروش آیفون

آیفون SE مدل ۲۰۲۰ ارزان‌ترین مدل پرفروش اپل در بازار موبایل ایران است. مدلی که با ظاهری شبیه به آیفون هشت دارد اما از سخت‌افزار قوی‌تری در آن استفاده شده است. بعد از آیفون SE مدل ۲۰۲۰، آیفون ۱۲ پرومکس دومین مدل محبوب اپل در ایران محسوب می‌شود. با گذشت یک سال از زمان عرضه آیفون ۱۲ پرو مکس، هنوز طرفدارانش بابت این مدل پول زیادی می‌پردازند. آیفون ۱۳ آخرین مدل ارائه شده توسط اپل در بازار جهانی است.

به گزارش فرارو، نسخه‌های مختلف آیفون ۱۳ به محض ورود به بازار ایران طرفداران خودشان خود را پیدا کردند. آیفون ۱۳ پرومکس با دوربین بهتر نسبت به نسخه ۱۳ در بازار حضور دارد. آیفون ۱۲ مینی توسط اپل عرضه شد تا هواداران سنتی آیفون به ویژه خریدارانی که طرفداران گوشی‌هایی با صفحه نمایش کوچک‌تر از شش اینچ بودند را راضی نگه دارد. آیفون ۱۲ مینی هم فعلا نسبت به آیفون ۱۳ مینی استقبال بیشتری داشته و اسم آن بین مدل‌های پرفروش اپل قرار گرفته است.

قیمت گوشی های پرفروش آیفون

مدل قیمت
آیفون ۱۳ (ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت) ۴۱ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان
آیفون ۱۳ پرو (ظرفیت ۲۵۶ گیگابایت) ۵۲ میلیون تومان
آیفون ۱۳ پرو مکس (ظرفیت ۲۵۶ گیگابایت) ۵۶ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان
 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: