کد خبر: ۹۲۱۴۰۱
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۷
تعداد بازدید: ۱۵۶
وزیر ورزش و جوانان درباره نظر سرمربی تیم فوتبال کشور در خصوص بازی تدارکی پیش‌بینی شده با اروگوئه گفت: سرمربی تیم ملی ترجیح‌شان این بود برای یک بازی چنین مسافتی طی نشود، ما هم به حرف ایشان به مسائل فنی، کادر فنی و مسائل اجرایی داخل فدراسیون احترام می‌گذاریم.

به نظر سرمربی تیم ملی در مورد دیدار با اروگوئه احترام می‌گذاریم/ وزارت ورزش درصورت لزوم روی قراردادها اشراف خواهد داشتبه گزارش خبرداغ ، حمید سجادی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، درباره ارقام مطرح شده در مورد قراردادهای بازیکنان لیگ برتر فوتبال و نظارت وزارت ورزش و جوانان بر این مساله گفت: سازمان لیگ زحمت نظارت روی قراردادها را می‌کشد، البته باشگاه‌ها در داخل خودشان بودجه‌بندی و برنامه‌ریزی دارند تا سقف بودجه‌شان در قراردادها رعایت شود و بالاتر نرود.

وزیر ورزش و جوانان خاطرنشان کرد: بخشی از این قراردادها به خود باشگاه‌ها، توان و منابع‌شان باز‌می‌گردد و به آن رجوع می‌کنند.

وی ادامه: من هم یک مقطعی مدیرعامل باشگاه سایپا بودم و در برخی از باشگاه‌ها حضور داشتم؛ نه تنها در فوتبال در بسیاری از مسائل باشگاهی قرار داشتم آنجا هم برنامه محوری در دستور کارمان بود.

سجادی عنوان کرد: در وزارت ورزش سیستمی داریم که اگر لازم باشد روی قراردادها اشراف خواهیم داشت و نکات اصلاحی خودمان را مطرح می‌کنیم مخصوصاً قراردادهای بین‌المللی، مثلاً هنگامی که با مربی خارجی قرارداد منعقد می‌‌کنیم، ما هم در وزارتخانه امکان ورود داریم.

وی درباره اظهارنظر سرمربی تیم ملی فوتبال مبنی بر اینکه به دلیل مسافت طولانی از بازی تدارکاتی با تیم اروگوئه صرف‌نظر کرده است، بیان کرد: من هم این اظهارنظر را شنیدم. ترجیح‌شان این بود برای یک بازی چنین مسافتی طی نشود نه اینکه راه دور است بازی نکنند برای اینکه گفتند مسافتی که پیش‌بینی شده تیم را خسته می‌کند.

وزیر ورزش و جوانان تاکید کرد: ما به حرف ایشان به مسائل فنی، کادر فنی و مسائل اجرایی داخل فدراسیون احترام می‌گذاریم. ما هم مثل بقیه شنیدم و گفتیم حتماً عذر موجهی است. 

وی در مورد دیدار ایران و کانادا و اینکه مسافت این کشور هم طولانی بود، گفت: در رابطه با دیدار کانادا باید بگویم بنا بود ما ۳ مسابقه داشته باشیم، یعنی علاوه بر مسابقه با کشور کانادا با تیم ۲ کشور دیگر هم قرار بود بازی کنیم و ۳ بازی داشته باشیم که می‌گفتند این بُعد مسافت برای سه دیدار ارزشش را دارد.

انتهای پیام/

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: