کد خبر: ۹۲۱۲۹۵
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۷
تعداد بازدید: ۲۴۹
عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: ایجاد قابلیت برنامه ریزی برای صنایع با توجه به عملکرد وزارت نیرو یکی از مواردی است که در سال جاری و با روی کار آمدن دولت جدید در دستور کار قرار گرفته است.

نماینده مجلس: شرایط تامین برق صنایع از سال گذشته بسیار بهتر استبه گزارش خبرداغ ، غلامرضا منتظری نماینده مردم آق‌قلا و گرگان در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با  فارس با اشاره به مسئله برق صنعت گفت: اخیراً جلسه‌ای با فعالان اقتصادی و تولیدکنندگان داشتیم که به گفته این عزیزان شرایط تامین برق در سال جاری بسیار بهتر از سال گذشته است.

نماینده مردم آق‌قلا و گرگان در مجلس شورای اسلامی در بیان اینکه برنامه ریزی و اعلام این برنامه دو رکن مهم دولت در مدیریت مصرف صنایع به حساب می آیند گفت: با وجود اینکه صنایع همچنان از تامین انرژی خود گلایه‌مند هستند اما ایجاد قابلیت برنامه ریزی برای صنایع با توجه به عملکرد وزارت نیرو یکی از مواردی است که در سال جاری و با روی کار آمدن دولت جدید در دستور کار قرار گرفته است.

* تشریح شرایط مدیریت برق شهرک‌های صنعتی

وی با اشاره به برنامه مدیریت مصرف شهرک‌های صنعتی تشریح کرد: بر اساس آخرین اطلاعات، قرار است شهرک‌ها یک روز از ساعت ۱۱ صبح الی ۲۳ شب محدودیت برقی داشته باشند تا از این طریق با جابجا کردن شیفت تعطیل روز جمعه با روز محدودیت آثار ناشی از مدیریت مصرف انرژی به حداقل برسد. 

منتظری در پایان ضمن تاکید بر اینکه آقای محرابیان در جلسات متعدد قول تامین برق پایدار را دادند گفت: همه با هم دست به دست هم بدهیم تا زمینه گذر از شرایط فعلی مهیا شود.

انتهای پیام/

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: