کد خبر: ۹۲۱۲۹۲
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۶
تعداد بازدید: ۳۱۹
متخصص بیماری‌های عفونی گفت: با رعایت نکردن نکات بهداشتی و استفاده از ماسک و ساده‌انگاری از ویروس تاج‌دار ضربه خواهیم خورد.

با عدم رعایت بهداشت کرونا همچنان در کمین استبه گزارش خبرداغ به نقل از ایسنا : متخصص بیماری‌های عفونی گفت: با رعایت نکردن نکات بهداشتی و استفاده از ماسک و ساده‌انگاری از ویروس تاج‌دار ضربه خواهیم خورد.

امیرحسین مقتدر مژدهی ادر رابطه با بیماری کرونا، اظهار کرد: تعداد موارد ابتلا به کرونا و مرگ و میر ناشی از آن کاهش پیدا کرده است ولی مردم باید برای پیشگیری از شیوع موج جدید از ماسک استفاده کرده و فاصله اجتماعی را رعایت کنند.

وی در رابطه با نگرانی کنونی در خصوص بیماری کرونا، افزود: با رعایت نکردن نکات بهداشتی و استفاده از ماسک و ساده‌انگاری، از ویروس تاج‌دار کرونا ضربه خواهیم خورد.

این پزشک با بیان اینکه توصیه می‌شود گروه‌های سنی اعلام شده برای دریافت دُز چهارم واکسن کرونا اقدام کنند، تصریح کرد: به تدریج افراد جامعه باید دُز چهارم واکسن کرونا را دریافت کنند.

متخصص بیماری‌های عفونی، ضمن تاکید بر رعایت اصول بهداشتی برای پیشگیری از ابتلا به بیماری کرونا، خاطرنشان کرد: اگر اعضای خانواده به نوبت دچار بیماری کرونا شوند، بدین معنی است که ویروس کرونا همچنان در حال گردش است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: