کد خبر: ۹۲۱۲۷۳
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۸:۲۹
تعداد بازدید: ۵۶۴
نماینده خمین در مجلس با اشاره به حادثه خروج قطار مسافری مشهد ـ یزد گفت: مجلس از وزارت راه انتظار دارد که علل و عوامل بروز سانحه و قصور احتمالی را بررسی کرده و با مسببان برخورد قانونی کند.

وزارت راه ضمن بررسی علل وقوع حادثه واژگونی قطار با مسببان برخورد قانونی کندبه گزارش خبرداغ ، علیرضا نظری نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با  فارس با اشاره به حادثه خروج قطار مسافری مشهد ـ یزد اظهار داشت: نظارت وزارت راه بر زیر مجموعه‌های خود علاوه بر جاده‌ها، باید معطوف به سایر بخش‌های ریلی و هوایی و دریایی هم باشد و نباید غفلتی در این باره صورت گیرد.

وی افزود: مجلس از وزارت راه انتظار دارد که علل و عوامل بروز سانحه و قصور احتمالی را بررسی کرده و با مسببان برخورد قانونی کند ضمن اینکه نمایندگان مجلس هم طبق قسمی که خورده‌اند باید حافظ منافع ملت باشد که در همین راستا خواستار افزایش نظارت وزارت راه بر زیر مجموعه خود شده‌ایم.

نماینده خمین در مجلس با بیان اینکه نباید حتما حادثه‌ای رخ دهد تا مسئولان به خود بیایند؛ خاطرنشان کرد: بهسازی وضعیت جاده‌ها و برطرف شدن نقاط حادثه خیز از مطالباتی است که وزارت راه و بویژه سازمان راهداری باید برای آن فکری عاجل کند. می‌توان با افزایش نظارت و بهبود مدیریت‌ این موضوعات را عملیاتی کرد.

نظری با اشاره به حوادث ریلی و هوایی و تاخیر در پرواز هواپیماها و انتقاداتی که در این باره وجود دارد به لزوم شنیدن انتقادات مردم اشاره کرد و گفت: ما در مجلس در هفته آینده وضعیت نظارت وزارت راه بر زیر مجموعه خود را بررسی خواهیم کرد که امیدوارم خروجی کار موجب بهبود وضعیت زیر مجموعه‌های وزارت راه و شهرسازی شود.

انتهای پیام/ 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: