کد خبر: ۹۱۹۹۶۹
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۲
تعداد بازدید: ۲۲۳
در صورتی که اسکناس آمریکایی در روز جاری بتواند به بالای محدوده حمایتی برگردد، انتظارات کاهشی در بازار ارز کمرنگ تر خواهد شد.

سیگنال جدید آمریکا به بازار ارز ایران/ دلار کانال عوض می‌کند؟به گزارش خبرداغ به نقل از اکوایران: در صورتی که اسکناس آمریکایی در روز جاری بتواند به بالای محدوده حمایتی برگردد، انتظارات کاهشی در بازار ارز کمرنگ تر خواهد شد.

دیشب برخی معامله گران عنوان می کردند که آمریکا تصمیم گرفته است، سپاه را از لیست تحریم های خود خارج نکند. این خبر می تواند چنین سیگنالی را به بازار ارز مخابره کند که قرار نیست توافق هسته ای بین ایران و آمریکا برقرار شود. بخشی از تحلیل گران نیز عنوان کردند که نوسان گیران ممکن است در ابتدای روز جاری با جوسازی پیرامون این شایعه، فضای بازار ارز را ملتهب کنند.

در صورتی که اسکناس آمریکایی در روز جاری بتواند به بالای محدوده حمایتی برگردد، انتظارات کاهشی در بازار ارز کمرنگ تر خواهد شد. با این حال، شرایط در روزهای اخیر برای بازیگران افزایشی بازار نیز چندان مساعد نبوده است و آن ها در شکست مقاومت دلار ناکام بودند.

بررسی های حواله ای نشان می دهد که اسکناس آمریکایی کار راحتی برای افت قیمت ندارد، چرا که ارزش حواله درهم امارات در محدوده ای است که مانع سقوط دلار در بازار داخلی است.

معامله گران احتمال کمی می دهند که دلار از کانال کنونی خارج شود، ولی در صورت وقوع این اتفاق،‌کاهشی ها تا تا زمانی که قیمت دلار به محدوده مطئنی نرسد ورود معناداری به معاملات نخواهند داشت.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: