روند رو به رشد و ثبت رکوردهای مصرف روزانه و هفتگی در رایتلبه گزارش خبرداغ به نقل از شستا رسانه، رشد چشم‌گیر و ثبت رکوردهای تازه در بخش‌های مختلف این اپراتور تلفن همراه، در حالی حاکی از تداوم روند رشد پایدار در ادامه مسیر سه سال گذشته و مهم است که از تأثیر عواملی همچون تقارن این بازه زمانی با ماه مبارک رمضان، پایان محدودیت‌های پاندمی کووید ۱۹ و بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها در گردش مالی بازار اپراتورهای تلفن همراه، غافل نباید بود.

در ادامه این روند رشد، در ۶ هفته نخست ۱۴۰۱ نسبت به سال ۱۴۰۰، شرکت خدمات ارتباطی رایتل جهش درآمد و سودآوری داشته است. این اپراتور از ۱۲ تا ۱۶ اردیبهشت سال جاری، برای اولین بار در تاریخ فعالیت خود رکورد مصرف روزانه و هفتگی به ترتیب ۱۳۶۶ ترابایت در روز و ۹۱۸۹ ترابایت در هفته را ثبت و از مرز ۹۰۰۰ ترابایت مصرف هفتگی، عبور کرد.

همچنین درآمد سرویس‌های پایه با ارائه طرح‌ها و مشوق‌های متنوع با استقبال مشترکین مواجه شد و در روز ۱۱ اردیبهشت نسبت به مدت مشابه با افزایش ۲۴ درصدی همراه بوده و عدد ۶۰ هزار ترابایت را نشان می‌دهد که رکورد درآمد ۴۱ میلیارد ریال برای سرویس‌های پایه و عبور از مرز ۴۰ میلیارد ریال درآمد روزانه در این تاریخ برای رایتل به ثبت رسید.

عملکرد این اپراتور در شاخص بسیار بااهمیت ورودی نقدی حاکی از رشد ۳۳ درصدی نسبت به مدت مشابه و نتیجه آن کسب ۲۵ درصد افزایش درآمد است.

رشد سهم بازار، بخش دیگری از دستاوردهای این اپراتور شناخته‌شده تلفن همراه کشور است که در ادامه روند رشد فصل بهار در پایان خرداد ۱۴۰۱، باوجود تداوم شرایط دشوار اقتصادی تحت تأثیر تحریم‌های ظالمانه پیش‌بینی می‌شود.