کد خبر: ۹۱۷۷۱۲
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۹
تعداد بازدید: ۵۷۹
شرکت خدمات ارتباطی رایتل از شرکت‌های تابعه شستا، در سی و سومین «جشنواره امتنان» به عنوان برترین کارفرمای سلامت محور، انتخاب شد.

رایتل، برترین کارفرمای سلامت محور استان تهرانبه گزارش خبرداغ به نقل از  شستا رسانه، سوسمین دوره جشنواره امتنان کشور با حضور محمد چکشیان معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت کار، تهمینه دانیالی مشاور وزیر و مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تهران و محسن منصوری استاندار تهران برگزار شد.
براساس این گزارش، یاسر رضاخواه، مدیرعامل شرکت خدمات ارتباطی رایتل توانست با رعایت شاخص‌ها و معیارهای ارزیابی در خصوص ایجاد فضای امن و سالم برای کارکنان رایتل، لوح افتخار «کارفرمای سلامت محور برتر استان تهران» را برای این شرکت کسب نماید.
شایسته ذکر است توجه به موضوعات فرهنگ‌سازی ایمنی، بهداشت و حفظ محیط زیست، انجام اقدامات لازم در خصوص مراقبت از سلامت نیروی کار شامل معاینات ادواری و معاینات گروه‌های پرخطر، انجام اقدامات لازم در خصوص ارزیابی ریسک‌های ایمنی و بهداشت، کاهش عوامل مخاطره‌آمیز سلامت و بیماری‌های ناشی از کار، ارائه شیوه‌های نوین در کار، ابتکار و نوآوری در زمینه سلامت کارکنان، تلاش‌ واحد منابع انساني شرکت‌ها در کنترل بیماری کرونا، اهمیت مضاعف به سلامت کارکنان و ایجاد مکانی امن در جهت حفظ و ارتقای سلامت آنان، از مهم‌ترین شاخص‌های ارزیابی و انتخاب کارفرمای سلامت محور بوده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: