کد خبر: ۹۱۹۵۲۵
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۰:۴۷
تعداد بازدید: ۲۱۹
سامان قدوس بازیکن ایرانی تیم فوتبال برنتفورد به دلیل آسیب دیدگی دیدار هفته پایانی در لیگ برتر انگلیس را هم از دست داد و حضورش در اردوی تیم ملی ایران مبهم است.

سامان قدوس بازی با کانادا و اکوادور را از دست داد؟به گزارش خبرداغ به نقل از  مهر: تیم فوتبال برنتفورد در هفته سی و هشتم و پایانی لیگ برتر انگلیس روز یکشنبه اول خرداد به مصاف لیدزیونایتد می‌رود.

«توماس فرانک» سرمربی برنتفورد در نشست خبری پیش از این مسابقه که امروز برگزار شد، حضور یافت و توضیحاتی در خصوص آخرین وضعیت مصدومان تیمش از جمله سامان قدوس داد.

به گفته فرانک، قدوس به دلیل عدم بهبودی کامل مصدومیتش، هنوز شرایط مسابقه را ندارد و انتظار می‌رود این بازیکن اول ژوئن (۱۱ خرداد) شرایط بازی کردن را پیدا کند.

قدوس آخرین بار روز سوم اردیبهشت در دیدار با تاتنهام در لیگ برتر به میدان رفت و در آن مسابقه دچار آسیب دیدگی مچ پا شد. قدوس به همین خاطر سه بازی با منچستریونایتد، ساوت همپتون و برایتون را از دست داد و همانطور که سرمربی برنتفورد اعلام کرد، در آخرین بازی هم غایب خواهد بود.

این در حالی است که تیم ملی فوتبال ایران روزهای ۱۶ و ۲۱ خرداد در کانادا به مصاف تیم ملی این کشور و تیم اکوادور خواهد رفت و باید دید آیا قدوس با این شرایط از سوی «دراگان اسکوچیچ» به اردوی تیم ملی دعوت می‌شود یا نه.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: