کد خبر: ۹۱۹۰۰۶
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۴
تعداد بازدید: ۲۶۷
رئیس پلیس استان خوزستان از کشف ۲۱۵ کیلوگرم حشیش از یک خودروی جنسیس در آبادان خبر داد.

ماجرای بازداشت سه مرد جنسیس‌سوار چه بود؟به گزارش خبرداغ به نقل از رکنا: رئیس پلیس استان خوزستان از کشف ۲۱۵ کیلوگرم حشیش از یک خودروی جنسیس در آبادان خبر داد.

سردار سید محمد صالحی رئیس پلیس استان خوزستان اظهار کرد:‌در پی دریافت گزارش مبنی بر فعالیت قاچاقچیان در زمینه تهیه و توزیع مواد مخدر، ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر شهرستان آبادان موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه ماموران عملیات با تحقیقات نامحسوس از صحت موضوع اطمینان حاصل کردند، افزود:ماموران با بررسی سرنخ‌ها موفق به شناسایی و متوقف کردن خودروی جنسیس در یکی از مناطق شهرستان آبادان شدند.

وی با اشاره به اینکه در بازرسی از این خودرو مقدار ۲۱۵ کیلوگرم مواد مخدر از نوع حشیش کشف و ضبط شد، تصریح کرد: دراین رابطه ۳ قاچاقچی دستگیر شدند.

متهمان پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی برای سیر مراحل قانونی معرفی شدند رئیس پلیس خوزستان ارزش محموله مکشوفه را ۱۵ملیارد ریال اعلام کرد و از شهروندان خواست هرگونه موارد مشکوک را به سرعت با پلیس در میان بگذارند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: