کد خبر: ۹۱۸۸۱۴
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۹
تعداد بازدید: ۱۹۳
رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی از اختصاص ۴۰ هزار میلیارد تومان برای تسهیلات ودیعه مسکن در سراسر کشور خبر داد و گفت: نرخ اجاره مسکن در تهران ۲۵ درصد افزایش یافت.

رشد ۲۵ درصدی نرخ اجاره در تهران / اجاره بها در کلان شهرها ۲۰ و در سایر شهرها ۱۵ درصد بیشتر شدبه گزارش خبرداغ به نقل از ایرنا: وزیر راه و شهرسازی از اختصاص ۴۰ هزار میلیارد تومان برای تسهیلات ودیعه مسکن در سراسر کشور خبر داد و گفت: نرخ اجاره مسکن در تهران ۲۵ درصد افزایش یافت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، «رستم قاسمی» در حاشیه نشست فوق‌العاده ستاد تنظیم بازار، نرخ افزایش اجاره در بقیه کلان شهرها را ۲۰ درصد و در سایر شهرها ۱۵ درصد اعلام کرد و افزود: با متخلفان این مصوبه برخورد تعزیراتی خواهد شد.

وی، مبنای افزایش تصویب شده را برای مالکان و مستاجران براساس نرخ اجاره سال قبل دانست و از افزایش تسهیلات ودیعه مسکن در روزهای آینده خبر داد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: