کد خبر: ۹۱۸۶۱۵
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۰
تعداد بازدید: ۲۲۰
سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور از مهلت ۷۲ساعته این کمیسیون به ایران خودرو و سایپا برای ارائه نقشه راه ارتقای کیفیت خودرو داخلی خبر داد.

مهلت 3 روزه مجلس به ایران خودرو و سایپا برای ارائه نقشه راه ارتقای کیفیتبه گزارش خبرداغ ، روح الله نجابت سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس در گفت‌وگو با  فارس، در تشریح جزئیات نشست روز گذشته (سه شنبه، 20 اردیبهشت) این کمیسیون اظهار داشت: در این نشست تاثیر کیفیت خودرو داخلی بر تصادفات جاده ای، افزایش سرقت و تامین امنیت داخلی خودرو بررسی شد.

وی افزود« برگزار شد، گفت: پس از ارائه گزارش‌ دستگاه‌های مختلف و تولیدکنندگان خودروهای داخلی، مصوب شد ضمن مکاتبه با پلیس راهور و نیروی انتظامی، گزارشی کامل از تصادفات جاده‌ای کشور به تفکیک عوامل موثر انسانی، خودرویی، راه و جاده و درصد تقصیر عوامل فوق و آمار سرقت‌های خودرویی براساس فراوانی گروه‌های صنعتی خودرویی داخل و خارج از کشور اخذ شود.

سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور تصریح کرد: همچنین مصوب شد مدیران عامل گروه صنعتی ایران خودرو و سایپا نقشه‌ راه گروه صنعتی خود را در راستای ارتقای کیفیت و رضایت مردم و طرح‌های توسعه کوتاه‌مدت و بلندمدت ظرف مدت ۷۲ ساعت به کمیسیون ارسال کنند.

نجابت گفت: در ادامه وزارت راه و شهرسازی نیز موظف شد آمار و جانمایی نقاط حادثه خیز جاده‌های کشور را به همراه گزارش عملکرد، برنامه و راهکارهای اجرایی وزارتخانه متبوع در راستای کاهش تصادفات جاده‌ای به کمیسیون ارسال کند.

وی درباره تکلیف تعیین شده وزارت صمت نیز اظهار داشت: وزارت صنعت، معدن و تجارت نیز ملزم به اعلام سیاست‌های دولت در راستای ارتقای کیفیت خودرو داخلی با راهکارها و برنامه‌های اجرایی مطلوب به این کمیسیون شد.

انتهای پیام/ 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: