کد خبر: ۹۱۷۸۴۱
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۴
تعداد بازدید: ۲۴۹
با حضور مشاور و سرپرست اداره کل حوزه مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش تابلو نقاشی دیجیتال مَهره "زنان مستقل، صلابت و دلیر" خلیج فارس در نگارخانه هنر، جزیره کیش رونمایی شد.

رونمایی از تابلو نقاشی به گزارش خبرداغ به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، رضا شجیع در آئین رونمایی تابلو نقاشی دیجیتال مَهره و آئین جشنواره غذاهای جنوبی مهیاوه که شامگاه شنبه دهم اردیبهشت در نگارخانه هنر، جزیره کیش برگزار شد، گفت: خلیج فارس میثاقی ماندگار از دلدادگی و انس یک ملت به این مرز ‌و بوم و پیوندی است که در سایه هنر، فرهنگ، تاریخ و تمدن این ملت پر افتخار، صبور و بی مانند مستحکم تر شده و خوشبختانه امروز شاهد پیوند ناگسستنی دل های همه ایرانیان بویژه نوجوانان، جوانان و کودکان به خلیج فارس به عنوان مایه‌ی مباهات و عشق ایرانیان به این موطن عزیز هستیم.

شجیع افزود: بسیار مایه مباهات و افتخار است که جزیره کیش چون گهواره ای، هنرمندان را در خود پرورش داده و حفظ کرده که در سراسر این سرزمین بی نظیر هستند. هنرمندانی که با خلق آثاری زیبا و ماندگار با موضوع خلیج فارس، آیین گرامیداشت روز ملی خلیج فارس را به آیینی ماندگار از تعهد یک هنرمند به سرزمین و وطن تبدیل کردند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: