کد خبر: ۹۱۸۶۵۲
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۸
تعداد بازدید: ۲۷۴
نواي گروه موسيقي بوميان كيش در دومين جشنواره ملي موسيقي و آيين هاي اقوام ايراني در شيراز طنين انداز مي شود

گروه موسيقي بوميان كيش در دومين جشنواره موسيقي اقوام ايراني در شيرازبه گزارش خبرداغ به نقل از روابط عمومي و امور بين الملل سازمان منطقه آزاد كيش، گروه موسيقي بوميان كيش باهمت و تلاش معاونت فرهنگي اجتماعي سازمان منطقه آزاد كيش در اين رويداد فرهنگي، برنامه هاي شاخص اين منطقه را اجرا خواهند كرد.

از هر استان يك گروه به عنوان منتخب در اين جشنواره حضور دارد؛ گروه موسیقی بومیان کیش نيز به عنوان یکی از گروه هاي برگزیده موسیقی اقوام کشور از استان هرمزگان، در این رويداد فرهنگي كه از ٢٥ تا ٣٠ ارديبهشت در تالار حافظ شيراز برگزار مي شود برنامه اجرا مي كنند.

همچنين سایر گروه ها از استان هاي "کرمان، فارس، آذربایجان، کردستان، لرستان، گلستان، بوشهر، خوزستان، کهکیلویه و بویراحمد، مازندران، گیلان و خراسان در این رویداد فرهنگی، برنامه هاي شاخص موسیقی منطقه خود را اجرا خواهند كرد.

گفتني است دبیر علمی این رویداد "دامون شش بلوکي" است و نزدیک به ۲۰۰ هنرمند در دومين جشنواره ملي موسيقي و آيين هاي اقوام ايراني در شيراز شرکت مي كنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: