کد خبر: ۹۱۷۶۷۷
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۱
تعداد بازدید: ۸۶۶
رئیس پلیس راهور ناجا:
سردار سید کمال هادیانفر رئیس پلیس راهور ناجا: سازمان استاندارد و خودروسازان باید از مردم عذر خواهی کنند.

کیفیت خودرو بالا نرود شماره گذاری نمی‌کنیم/  مگر TNT در باک خودرو می‌گذارید که بعد از تصادف منفجر می‌شود؟/واردات خودرو باعث کاهش تلفات رانندگی شده بود/ برای رئیس سازمان استاندارد متاسفممدتی است موضوع کیفیت خودروهای داخلی و لزوم بالا رفتن آن درصدر اخبار قرار گرفته و خودرو سازان و مسئولان مرتبط با صنعت خودرو را با چالشی رسانه ای مواجه کرده است، چالشی که جرقه آن از تصادفات زنجیره ای در بهبهان و باز نشدن ایربگ تعدادی از خودرو ها آغاز شد.

 سردار سید کمال هادیان فر رئیس پلیس راهور ناجا طی چند ماه اخیر مصاحبه هایی در زمینه کیفیت پایین خودروها ی تولید داخل داشت و به شدت از ضعف ایمنی در این محصولات انتقاد کرد. 

 انتقادات نمایندگان مجلس و برخی از مسئولان تا جایی ادامه یافت که منجر به دخالت سید ابراهیم رئیسی جمهور شد و وی  در بازدید از ایران خودرو فرمان 8 ماده ای را برای تحول در صنعت خودرو  صادر کرد.

روند انتقادات پلیس از پایین بودن کیفیت خودروها همچنان ادامه داشت که این روند واکنش اسلام پناه رئیس سازمان استاندارد را در پی داشت و وی در یک برنامه تلویزیونی با انتقاد از پلیس راهور عنوان کرد که ژنرال های سلبریتی باید به وظایف قاونی خود عمل کرده و شان پلیس را با مصاحبه های جنجالی خراب نکند.

 

منبع: عصرایران/ حمیدرضا غریب

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: