کد خبر: ۹۱۷۴۹۰
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۶
تعداد بازدید: ۳۹۲
شاخص کل بورس که در ساعات میانی معاملات توانسته بود تا یک میلیون و ۵۲۶ هزار واحد صعود کند در ساعات پایانی روندی نزولی به خود گرفت و در رقم یک میلیون و ۵۲۱ هزار واحد ایستاد.

شاخص بورس سقوط کردبه گزارش خبرداغ به نقل از ایسنا: شاخص کل بورس که در ساعات میانی معاملات توانسته بود تا یک میلیون و ۵۲۶ هزار واحد صعود کند در ساعات پایانی روندی نزولی به خود گرفت و در رقم یک میلیون و ۵۲۱ هزار واحد ایستاد.

 شاخص کل بورس با ۱۴۳۴ واحد کاهش تا رقم یک میلیون و ۵۲۱ هزار واحد کاهش یافت. این در حالی است که شاخص کل بامعیار هم‌وزن با ۱۳۷۷ واحد افزایش به رقم ۴۱۱ هزار و ۶۸۹  واحد رسید. در این بازار ۶۸۵ هزار معامله به ارزش ۶۱ هزار و ۸۴۲ میلیارد ریال انجام شد.

گروه مپنا، معدنی و صنعتی گل گهر، پالایش نفت تهران و فولاد خوزستان نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی و در مقابل پالایش نفت اصفهان وگروه سرمایه گذاری تامین نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت را ری بورس گذاشتند.

شاخص کل فرابورس هم امروز ۱۵ واحد افزایش یافت و رقم ۲۰ هزار و ۹۱۶ واحد را ثبت کرد. در این بازار ۳۹۴ هزارمعامله به ارزش ۶۶ هزار و ۵۳۸میلیارد ریال انجام شد.

صنعتی مینو، پتروشیمی زاگرس، و اعتباری ملل نسبت به سایر نمدها بیشترین تاثیر مثبت و در مقابل تولید نیروی برق دماوند، پتروشیمی تندگویان و سرمایه گذاری سبا تامین نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی را روی فرابورس گذاشتند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: